CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, April 29, 2010

peberetttttt!! =p

musim cuti kembali..
yeaaayyyy!!

n cam bese jugak aktiviti aku setiap ari ialah mengkhatam kan segala lagu2 d youtube n ulang2 lagu dalam koleksi2 simpanan haku sampai orang laen naek bosan *de aku kesah?? asal aku x buhsan sudeyhh!*..
kasik cuci2 mate balik dgn kehebatan n kepoweran arashi + show luo + SS501 + t-max n grup2 seangkatan dengan nye..
even aku x paham maksud2 pe jadah ayam dorang mencarut pun, aku tetap rase bahagie n d awang awangan sebentar bile dapat b'duet secare x langsung dgn boipren2 ku ini..
waaahhhhhh~
ayat dah spesis gigolo! pedulikkkkk!! heee~

iye aku memang ade baaaaaaaaaaaaaaaaanyak kekdah tuk m'hyper kan diri sendiri..
n berangan + sengeh depan lappie s'sorang adelah peberet haku!
heaven!

0 ngomel-ngomelan!:

Post a Comment