CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday, April 17, 2010

nice smell beb! wuts new haa? *wink!* puyusss ko!


ok aku tau aku memang rajin..
iye aku tau jugak aku nak final isnin neh, tapi nape aku x reti2 nak study??
yang 2 aku x tau! sile sesiape kasik tau kat haku..

ok alkisah nye arini kakak haku bebangon je tido nk b'kobar bukak katil lame..
sebab??
nk menyambot katil baru yg akan tibe..
ceyhh!! neh la manusie.. dpt baru, lame nye seboleh mungkin nk d buang cecepat..
sangat kijam okeyh!! sooo dislike! *ceyh! padahal aku pn gedik2 skali nk dpat katil baru..haha!*

tung tang tung tang la jadik nye umah aku rini...
iye lee.. katil dh 14 taon x berbukak.. mau le jadinye tanam fosil segale kat celah2 ketiak die 2..
ketat gile kot.. n aher nye kami berjayeeee!! yehuuuu~ *dgn ade nye ajja yg gagah d sisi! =S*


*sebelum katil neh d rogoll.. wahahahha!! gelak setan d situ! *



*in progress~*


*tung tang tung tang! neh le hasil nyee!! niceee!~ =))*

dalam petang tu baru la katil nye sampai.. gembire okeyh!!
aku yg ngah konon khusyuk menelaah d bawah x bley fokus trus!! *erk! khusyuk kee?? yeuuwww~*
hanya katil~ katil~ katil~ katil~ katil~ d otak.. ahakss!! *over hokeh ko ja!! panggg!!*


*ahaa!! ok nmpk d situ lori nye?? n jonet x kelihatan sbb aku dh kasik die jalan2 jap.. m'halang laluan! =p*


*tadaaaa!!! besauuu.. ko nk renang kuak kupu2 pun d ijinkan!*


*calon pilihan para ibu mentue.. ok sile pilih aku yg rajin!*

pas sampai je katil, trus lupe segale memori final aku isnin neh!
trus la naeek atas nyebok2 kn diri dgn mereka2..
skalii.. tibe plak smangat sukan sea ke-8 haku, nak pulak aku g cuci tingkap kat bilik 2..
sangat sangat sangat b'habuk okeyy!!
ulang sore sangat berhabuk!!
mau x nye, since umah haku neh x de orang gaji, x de nye la kami yg 'terlebey rajin' neh nk cuci2..
kalo boley nak je suroh gang2 cuci da movie 2 datang bersih kan.. x dapek le jawab nye nyahhh!!~~

so, finally!
bilik kami bersih n bersinarrrr!!! *taik bontot ko la bersinar ja oii!!*
ok pembetulan, bilik kami yg bersih je! no b'sinar2~
yg penting bau katil n tilam baru..
ko jeles peeee! huhhh!!







p/s : natijah nye!! dh malam2 bute aku baru la nk tertonggeng2 blajauuu!! hamek kooo~!

0 ngomel-ngomelan!:

Post a Comment