CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, April 26, 2010

hiksss!! stok baru smpai lagi! chomeyy~ suke!

hi my sweetheart!!
welkem 2 da club dear!!

bertambah lagi jejaka2 kachak dalam idop aku..
waaa~heaven sebentar!!

n again persoaln nye ialah..
x de ke orang malaysia mcm neh??
plsss~
sgt hensem n lebey kepada chomey adalah beliau!!

cerite neh sangat best n lawak gile!
gelak gelak gelak gelak bile tengok..
cite die sgt best, lbey kurang same n setaraf ke'best' n ke'syok' an nye dgn cite devil beside you..
so, sile jgn x tengok! rugi! =D

sukeeeee~~~~ =))
bile die senyum sgt buat diri t'kinja kinja sebentar..
hakhak!!
x snunuhhhh!!

pedulikkk!! =p

*spt bese, pilihan boipren2 kachak aku x pernah gagal! hahah~ d larang curik! =))*

*kiri = aku pitam tengok die keadaan sebegitu!!! kanan = aku sawan sengsorang! haha~*

*chomey kann kann kann?? nggeee~*

*ok aku suke gmba neh sbb show luo tyme neh cm agaks t'lebey garam kechomelan nye.. so nk letak jugak.. heee~*



"da lang! da lang! da lang! da lang! da lang! da lang! da langggg!!! da lang lang lang lang!"
*bunyik pink panther nye muzik tau!!*








p/s: seperti biase pesanan aku, ini sekadar pemberitahuan n tuk cuci mate korang.. jgn curik boipren haku! ngeee~ *haloba sebentar! =p*

0 ngomel-ngomelan!:

Post a Comment