CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, July 9, 2010

aku kini di sini.. ahaksss!!

yuhuuu!!!
its me!!!!!!!!!!
smangat m'update tetbe nk mencanak pulak la kan..
layan kan je okey rakan2!

lame gile kot! sumpah lame gile haku x update bnde ayam neh..
orang b'kerjaye la kate kan..
tapi jadi wanita b'kerjaye hanye lah tuk 2 bulan je punnn.. *ohooo!! wanita kee??*
aku praktikal sebeno nye..
agak buzy lah aku d situ..
so terabai la segale tanggung jawab haku terhadap blog ayam neh..
sian ko kan blog..
kalo ko, mengikut alam manusie mungkin jgk lah aku dh kne naek mahkamah sbb abai kan nafkah c blog ayam neh.. *pe ko merapu haa mangkuk?? pangggg!!!*

memule de jgk la niat aku nk update, stat bulan 6 konon nye..
tapi nan adooo~
bulan 6 pn berlalu tnpe haku menghupdate..
last2 inilah detik n mase nye..
aku updateeeeeee!!!!!!!!!!!
yeayyyyyy!!

tadah la telinge ko bace cite haku segale neh hokeyhhh!!~
*tadah telinge = bace??? kelly ng d situ~ haha!*

ok bye!

0 ngomel-ngomelan!:

Post a Comment