CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, March 1, 2010

stok baru! =p



*jgn curik!! =p*

hak!!
aku suke die!
x kire!
jangan amek! jgn curik!
tengok je sudeyh~
lalalala~

aku nak carik owg malaysie yg cmni!!
tolong laa..
kalo amek org jepun t aku balik kampung jauh sgt!
x nak la haku!

die sgt macho okeyh!!
dalam cite nodame.. pergh!!~
x boley dok diam aku tgk cite 2!
tergeliat2 badan haku, sengeh memanjang x hengat ayam..
waaaa!! aku suke!!

chiaki-senpai~ die sorg laki yg tinggi!
sengal2 cket.. no skema2!
pastu die suke cam blagak macho je memanjang padahal de mase nye die segan2 jugak n plus terharu! tapi x nak tunjuk! sgt kiutttt~
pastu die x gatal2 pn ngn pompuan2 yg t'kinje2 ngan die..
ahaa!! n die pndai masak.. tu yg penting okeyh!!!
kesimpulan nye die macho sgt!! likey2~


*lallala~ aku dh kasi die cop mohor haku dah! jgn nk amek! hahaha!*



perhatian!!
kalo jumpe lelaki d malaysia de kriteria2 sebegini sile jgn segan silu bagi info kat haku ye!
akan ku carik smpai dapat!!
sebab aku nakkkkk!! *wah ayat desperate abess!! wakaka!!*

aku ingat dulu tyme skola ustazah ade cerite..
ade pompuan 2 die slalu doa lepas smayang mintak nak dapat laki yg die nak (ciri2 laaa~)..
dari zaman skola die dah doa, smpai la die besa..
pastu kan.. dh besa die mmg dapat pe yg die nak..
so aku pn nk doa jugak la bnyak2!
heh! *paaannggggg!!!*
adeh! gatal terlebey d situ wahai ajja!! stop!

okeyh aku stop gatai2..
nak g smayang n mntk doa banyak2 jap!
jgn lupe doakan aku skali tau!! amiinnn~


hiksss!!









p/s: hikss!! aku suke jadi gatai~ bahgie! lalallala~ =p

0 ngomel-ngomelan!:

Post a Comment