CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, March 29, 2010

pesta belonnnnn!! yuhuuuu~


ehem.. ehem..
iye aku tau.. aku lambat post cite neh..
iye aku tau cite neh dh kurang panas n naek lemau..
iye aku tau slame neh die hanye lah jadi 'draft' dalam edit post haku..
tapi ade aku kesah??
sbb aku skang baru terase rajin nk menaip.. haha!

ok cite bermula~ eceh!
ritu kan ade pesta belon kat putrajaya..
korang tau x neh?? *tp aku agak dea ko x tau sbb ko de kt merbok 2.. hakhak!*..
pastu afiq merangkap kawan c rayyan ajak la kitorang g rayap2 kat situ..
minggu 2 pulak aku x dapat balik umah..
bile d tanye nk g ke x, pe ag.. pantas n tangkas la haku jawab nk..
bajet nk balas dendam sbb x dpt balik umah.. hukhuk~

*motip gamba? nk tunjuk cam lomentik kn gmba neh! haha! =p*

ok d pendekkan cite.. smpai kt pesta 2 je, aku terase dh gedik2 lebey..
sebab?? banyak gile weyh gerai2!!
sumpah banyak sgt!
berderet2..
pastu de plak area2 die..
de area makanan n area perabes duet org2 malaysia..
aku la 2 antare manusie yg lemah iman bab2 neh.. hiksss!

dah kate g pesta belon kannn~
opkoss la haku dh terkinja kinja nak nek belon panas 2..
slamat haku de gang! c rayyan!
hahah! kitorang 2 semangat abes kot nk nek bendekealah ayam 2..
yg penting! kitorang beli cekak lampu2 yg chomey!! huhuhuuuh~
bahagie gile rase.. siyes x tipu!
motip kami beli cekak lampu2 mickey mouse 2?? sebab konon nak pakai tyme nek belon panas 2, n nnti orang bawah nampak!! boley lambai2 bajet artis jap.. yiihuuuu~
besh kn plan kitorang??
aku beli kaler purple n rayyan beli ijau..
tapiiii!!!~
al maklum lah.. d sebab hotak haku dh berangan2 nak bajet superman dok atas awan tu, last2 x dapek!!~
damnnn!!
sebab tyme 2 cuace x brape nk elok, so belon panas x beroperasi..
waaaaaaaaaaaaaa!!! kecewe dolllllll~


nk ilang kn kecewe nye pasal, aku n rayyan pun gembire2 kan diri ngan lampu2 yg warne warni d atas kepale kami n d sekitar gerai2 kat ctu..
beshhh!! macam2 permenan lampu2 ade.. sgt best okeh!!
pastu ngah gembire2 aku n rayyan men kejar lampu warne warni segale tu, tetibe ade soklan cepumas d ajukan kepada kami yg macho neh..
"mak ayah mane neh dik?"
erk!! ko paham x disitu??
iyeee!! anda bijak!!
aku nak cakap kat cni aku chomey.. wakakkaka!!
x de mkne! ade ghope dak kecik ke?? adoii bang oiiii~ kasik cuci mate tu cket bang.. dah boley jadi mak orang neh!
hahahahahah!
tapi x pe bang, saye anggap tu sebagai puji pujian rahimah tuk kami.. uhukss!! =p

pastu kami ber3 pun tawaf2 pesta tu nye gerai.. banyak okeyh!
dah tawaf, perut pun mule le mendendangkan lagu2 satu malaysia..
hooyeahhh!! makan tyme!!
tp d sbb kan haku neh sangat alergik n suke b'gmba walau d mane pun berade, so tengah2 jalan pun aku layan kan je! haha!
tapi aku sangat suke weyh shooting tengah2 jalan tu.. sangat santek! x tipu!
kiri kanan jalan, pastu bangunan santek2..
pergh! mabeles! i lykeee~



*haa amek gmba kt cni la haku suke!! =))*

*ahaaa!! obesi kan gmba neh?? santek kan??!*


*sgt best lepak2 kat tengah2 neh.. bangunan blakang pn mabeles!!*

pastu baru la mase tuk isi perot neh..
ronde2 makan d bangi n pastu baru pulang kolej!
yuhuuu~
aku suke ini aktviti..
tq afiq bawak jalan2!!! =))


*afiq ngan muke lapo + hiburan.. last2 kedai neh d blacklisted oleh kami sbb lembab gle servis die n makanan + air sume x sedap!! no more after dis! ahaks!~*


*hikss! even d kedai makan pn nak jugak aku gayekan cekak hebat haku neh! x kire~*


balik je kolej, aku yg suke riak n takabur neh pun g trus bilik pna tunjuk cekak lampu2 neh..
hahah!! dorang pun excited gile tgk!
dan d sebab kan sume pun jakun, kekdah nye, dapat la gmba2 d bawah.. hihiiiihi~
layan kan jeeee~
=p


*ahaa!! terserlah kejakunan sume di situ.. hikhik!*


*klas maen gitar.. walau dh malam masih gigih!*


*aku n pina.. masih x penat aku posing2 ngn cekak neh tau!! i lykeee~*


*de2 x nak mengalah tau! nk jugak la kt pokok.. haaa hamek leee kome~*



0 ngomel-ngomelan!:

Post a Comment