CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sunday, March 7, 2010

adakah tradisi??



aku pun kurang paham d sini..
eh! bukan kurang, mmg x paham haku d buat nye..

tetiap kali test sectro msti aku dilande masalah ketidaksihatan d bahagian perut..
pe kess??
tau x itu sgt la mengganggu haku semasa nak menjawab soklan2 dr. bimo..??
siyes x tipu!

ritu, 1st test haku mmg x dapat fokus gile!
mase sejam je test tapi soklan b'deret kne menggunakan kn otak kurniaan Tuhan dgn sebaik baik nye..
tapi!!
dan2 tu jugak la perot nk meragam..
sakit, nk kuar taik..
gile ketat muke haku menjawab sambil tahan bnde tu dari kuar..
masalah nye nak kuar g toilet pn cuak gk haku t x sempat nk abes jawab..
padahal tyme tu baru la dlm 5 minit bru stat..
haru tul!!
dah agak2 jawab sume, pntas aku belari kuar g toilet!!!
zaaasssss!!~

ok!
cite neh sgt baru fresh kuar dari oven..
pagi tadi 2nd test spectro ag..
aku kan manusia, so aku pun blaja la dari pengalaman..
pepagi aku bangu x makan langsung!
x masuk pe bnde pun dalam perot..
punye la aku takut t perot aku wat hal ag..
b4 masuk periksa pun aku dah g melabur awal2..
dah kuar taik,puas hati la aku rase..
yahkin dh neh x sakit perot nnti..
yakin yeh! harap maklom, saye yakin!!
tapi, oh nooo!!! 40 min b4 abes, 'pretttt, prottt,prettt,prooottttt'..
perot aku wat gunung berapi la pulak!!!
siot tul! dalam ati aku 'neh konpom cair neh!'..
adoiii~ kalo cair2 neh mmg lemah dalam proses penahanan..
so, adrgan berlaku lagi, aku angkat tangan, mintak kuar, n zaassssss~
pantas aku berlari!
macam video rosak dowh! adegan berulang2...
pergh!!

oleh itu aku terpikir..
adakah ianya dh jadi tradisi??
final pun nk cm ni keee??
jangan laa plsss~
kalo aku jawab terok! dr bimo, sile tanye perot aku pe masalah die, bukan tanye haku hokeyyhhh!!
huh!

0 ngomel-ngomelan!:

Post a Comment