CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, March 1, 2010

akai adaa??



amaran : sile bace sambil pegang pokok @ lekat kan bontot anda d seat skarang jugak.. ribut taufan, puting beliung segale dah on da way neh! hameekkk!!~



makanan x sedap!
tema x menarek!
acare x berjaye wat aku terkinje2 d tengah2 dewan tu..

mmg typical event yg k16 buat..
membosan kan n x vogue lgsg!
x de bnde yg bly melekat kat pale..
banyak sgt kome aku rase nk je anta private ke tengku 2..


komen 1 :

tema x menarek n kebabom lgsg!!
e helloo!!
orang datang diner nak bergaye, nak tgk pesen pelek2 org slalu pakai!
yg ko g bagi kat budak2 final year tu tema dh ala2 tuk diner orang2 malaysie nape??
mmg haram jadah la dorang nk ikot!
sengal! ade ke kasi tema "1 Malaysia"..
x vogidevas lagsg ookeyhh!!

aku dok kat meje makan tu mate pun melilau la nk tgk2 gaye2 orang pakai..
tapi, ape je pun??
takat orang pakai sari? cheongsam? punjabi? baju kurung pesen pelek2??
halammakkkkk!!!
2 aku ronde2 KL pun bley tgk la ngokk!~

cube la kasik tema yg ala2 nk g anugerah oscar cket..
baru la budak2 pn semangat nk datang..
tema binatang ke?? topeng2 ke?? witches ke.. tema bulu2 ke.. cartoon ke??
*kasik aku pakai pinochio nye idong cket! ble jugak aku sule2 bontot orang.. x pun bley jugak la aku prasan jadi snow whitejap.. pasti jelita aku malam 2 nookkk!!*
kan ke tu jauh lebih menarek dari yg korg buat ritu??
baru la cuci2 cket mate haku neh bley tgk pesen pelek2 n chomey2..
bley jugak la aku gelak2 sakan hiburkan hati..
kalo paling2 cikai pun kasi la tema warna.. 2 pun syok la jugak..

slamat la bukan aku yg final year..
kalo x frust menonggeng jugak dpt tema cenggini..
mau aku x nk datang trus~
sian budak2 final year kali neh... nasib kome lee~
tapi yg pasti dorang x ikut pun tema..
suke2 je haku tengok dorang pakai pe, asal kan dorang dpt bergaye kottt~
gud2!

haish! sape yg kasik lulus ini tema??
akai ada?? huh!

x suke! x suke! x suke!


komen 2:

makanan!!!
aku paling sensetip isu neh!!
tolong paham!! aku bayar okeyh! bukan datang makan free ngennnggg!!
kasik aku makanan yg lazat bley?
yg aku bley makan jilat2 jari.. ygaku bley makan non stop!
baru la rase berbaloi ngn dwet aku bebbb!!

ok fine!
mmg korang kasik aku banyak lauk..
de la 7-8 lauk.. tapi arap maklom bley x??
kasik lauk yg de kuah r weyh!! eee!!! bencik2!
kalo x de kuah pun aku x kesah.. asal kan ade la sambal nye.. neh x, macam makan nasik + ayam, daging n ikan je semate mate..
nasik dh r lembik!!
nak abes kan satu pinggan 2 pun cm sekse gileee jee haku rase!!
tahpape!!

ag satu aku elergik!
sayurrrr je berderet.. ingat haku kambing ke nak makin syur je memanjang!
euuuwww~ aku dh la x makna segale jenis sayur de kat bumi neh...

argghhh!! kesimpulan x suke! x suke! x suke!


komen 3 :

okeyhh..
kasik aku cool down jap..
fuuhhh~

majlis yg aku dtg adalah dinner..
ulang suare yeh.. DINNER!
iaitu event yg haku rase sepatot nye perlu lah d deret kan dgn persembahan2 yg menarek n ala2 konsert gitu..
tapi!!
mmg simpang sgt ngn aku pikir!
ko pikir aku datang majlis ceramah ke?? ke majlis ucapan sedunie???

tyme2 haku makan, ngadap lauk2 korang yg x bape nk menarek tu..
patot nye sile2 la kasik aku hiburan ngoiii!!
kasik aku dgr org berucap nak wat pe??
ok finee!!

kasik sorang je berucap dh r.. neh ko kasik smpai 3 orang pe jadah nye??
dh r panjang lebor.. x penah pegang microfon agk nye.. x nak lepas la tu!!
tension haku dgr! huh!

pastu!
lucky draw.. pe la salah nye wat session setiap stengah jam ke..
kn ke lebih menarek.. baru la org agl pokus ngn org2 yg lucky tu!
ini x, kasik last nye session, n lame gile..
org pn dh x heran dah ngn org yg menang sume tu!
sume dh dok cbok bergamba gambarann!

n plus! king n queen of da nyte..
same kes ngn lucky draw.. g announce part aher, tyme vip segale dh balik..
pastu bebudak sume dh cbok ngn hal memasing, ngadap camera!
x heran lgsg dh ngn king n queen tu..
sngat tah pape hokehhh!!
aku mmg x stuju n rase cm nk je kasik free kaunseling kat pengarah n penyusun program..
dorang skema sgt kee??
euuuwwww~

x suke! x suke! x suke!! erkkk!



2 la 3 main point yg aku paling bengang pasal dinner itu malam..
macam x havoc langsung!
rase cm x worth it je dgn dwet yg d bayar.. pape tah!

ok x kesah la.. bnde dh lepas..
yg penting aku x menonggeng sgt sbb aku pun x de la bergaye sakan..
bukan majlis aku pun kan.. x yah la aku nk over2 sakan sgt!
tapi yg penting t turn diner haku, aku final year, sile wt leklok!
kalo x mau haku wt mogok n demostrasi depan pejabat tengku..
nakkkkk??! haru koooo!~

ok sekian saje bebelan dari haku yg hebat..
babai!~ =p










p/s: aku tau aku x perlu emo.. tapi aku nak jugak jadi wakil x bertauliah bebudak final year..!! heh!

0 ngomel-ngomelan!:

Post a Comment