CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sunday, January 3, 2010

mini shopping..


*waaaaa lazat2!! sile terliur n sile jeles okeyh!! sluurppp~*



eeerrkkkk!!!

kenyang!!! makan pizza 4 lunch today..
sgt heaven!!
lallalalala~
*dh x ngidam dh!* =p

tadi de pc fair..
kat situ pn aku bly shopping ngn bhgie sgt..
pe kess??
hish! mmg sah2 la aku anak mak..
haha!

tadi aher nye lappie aku dh ade mkwe baru!!
yeayyy!!
name die alvin..
hek! chomey kn nme tersebut!

*makwe baru lappie ku!! =)*


tadi jgk aku x dpt menahan nafsu dgn komik..
cair siot aku tgk b'deret2 komik gempak die jual..
kongasam sgt tuh!!
aku nk stat blaja, die bly plak laa bkk booth komik..
cisskekkk sunggoh!!
tergode la iman aku yg x bape nk sedie kukuh neh..
haish2!!
awal2 dh abes dwet kat situ..
tapi berjaye jgk aku sbnrnye menahan nfsu..
kalo ikot nafsu nafsan haku yg sngat mencanak ketika 2..
mau je aku rse nk beli dlm sedozen..
tapi d sebab kn msih ade sise2 iman kat jiwe haku neh.. berjaye la jgk menahan kehendak cm ular sawe aku 2..
ishk! sekse2~

haa ok laa..
mau layan movie jap!!
haha!! jgn jeles!~
petang neh x de klas!!
perot dh kenyang, harus la aku wat kuak kupu2 plak atas katil..
yabedabeduuuuuu!!!!







p/s : dh 4 tahun dowh!! rase cm lame gle!! *baru ko sedar jar??!!* cisss!! ok abaikan~ hahaha!

0 ngomel-ngomelan!:

Post a Comment