CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, January 4, 2010

dis is wut we called as a self motivation =)


haaa!!
meh aku nk b'madah jap..
tetibe datang mood syahdu aku mmg nahas la sume..
air mate darah sume melimpah limpah kuar tauuu!!
A.samad said trus resign bace madah madahan aku..
haaa sile2 sediekan jamban tepi korang kalo nk bace madah2 haku neh..
kang mau menjejeh jejeh air mate darah korang kat lantai, aku x tanggung!!
clean it urself okeyh~

ari ni, 4/1 dh.. againnn~
cepat sebenar nye mase b'jalan kan..
tanpe kte sume sedar..
sebab??
sbb selame neh sume lupe daratan..
otak asek set kalo bnde ujong de pekataan 'tahun' macam b'kurun sgt!
tapi arini aku pn baru la nk ke pangkal jalan kot..
baru nk sedar jgk mase sebenarnye laju je..
tapi die cam malu2 kucing nk tunjuk kehebatan n kepantasan die..
skali ko sedar ke'power'an die, haaa hameeeeekkkkk!!!
baru terhegeh hegeh ko nk kagum!

bosan??
ntah! ade jgk la kot bosan ngn idop sendiri..
rase nk je maki hamun diri sendiri sbb bodo sgt..
tapi.. x de la bodo sgt knn..
bongok cket jee..
heeheeee.. *masih x nak mengalah tuu!!*

tapi nk marah otak sbb asek pikir bnde yg berkurun lame jadik pn x bly jugak..
sbb die nye ground state still kat diri sendiri yg bly la d msuk kan dlm kategori bengap..


"no matter how higher da electron will excite to, at da end it will fall to its ground state back!"


kalo d translate sejajar ngn kehidupan...


"jaoh mane pun, tue bangke krepot mane pn, dh besar mane pn.. kesah lame, crite lame akan pasti jadi intipati kehidupan kte tuk mase depan.. hebat mane pun crite2 baru, crite lame akan tetap berdiri unggul dalam kotak kenangan.. dan ketika itu, kite akan sedar yg jaoh mane pun kte dh lalui hidop neh, nak kikis crite lame bukan senang n dis is da part where we actually fell back to our ground state.."


soooo??
nk salah kn pe??
yg pasti salahkan ibu yg mengandung dh kne rejek awal2!! *x cium bau syurga aku nnt oiii..!!*

ok!
d sebab kan kesedaran haku terhadap masa yg b'gerak pantas' n 'bosan'..
aku dh mewujud kan azam baru tuk diri aku yg gorjes neh, 'there is no turning back!'..
pinjam caption blog aku neh jap 'juz go it through ajja!!'


"ok! i will!!"







p/s : wahhhh!! penuh inspirasi post aku neh kannnn!!~ ~ gud2!! like it?? agak2 dh melimpah limpah x isi kandungan jamban kat tepi korang tu?? =p

0 ngomel-ngomelan!:

Post a Comment