CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sunday, January 17, 2010

kenape awak nak idop??


kenape awak nak hidop???


sesape tolong jawab!!
plis jawab kn tuk aku..
aku x tau sgt jawapan neh..
soklan standard phD dh neh.. aku x tau!
ade skema jwpn x??!
nak copy weyh! huh!

"sebab saya nak kawen.."

bley x aku jawab cmtu??
mmg aku nak jawab cmtu dh tadi, tapii...
kang aku jawab camtu, cakap derhaka kat lecturer plak..
tapi pe kekdah nye soklan pesen 2??
nk je aku rase tnye balik "nape Dr. nk idop plak??"
n again.. aku x nak derhaka..
hahah!! sesie t die target haku, mati!! final~
ohoo tidaksss~

kalo ikot, byk je jawapan aku nak bagi kat die..
tapi dh dok tengah2 klas.. jawapan kne r memberangsang kan..
tapi masalah nye! soklan nye pn dh x memberangsang kan..
cmne aku nk jwb??

"sbb saya x nak mati!"
"sbb saya nak makan.."
"dah mak n ayah saye buat saye.. hidop la saye jadi nye.."
"sbb saya nk gembira kan mak n ayah saya.. nnti kalo saya mati, dorang sedey!!"
"sbb Tuhan bagi peluang saya idop tuk tebus dose2 saya yg dulu.."


haaa hamek kooo!! mau t'duduk b'simpuh ko dlm klas nnti..
haa aku x jamin!!
kuar ayat alhamdulillah haku, mmg terkesima la ko jadinye..
khutbah subuh edisi bangun lambat ko dapat..~
nakkk?? nak aku wat cmtu??
bley je..
lenkali tanye ag soklan2 yg sgt 'logik' 2 okeyh!!





p/s: huh! sampah sarap! *sigh*

0 ngomel-ngomelan!:

Post a Comment