CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday, January 9, 2010

info! info!


oooppsss!! entry ini bersifat 18sg..
ulang suara!! 18SG hokeyh!!
dan mungkin juge perlu d precise kan lagi..
untuk kaum wanita n bagi mereka yg memelihara gunung ganang sahaja!!

*wakakakak! ijin kan aku gelak dulu jap!* =))
okey.. crite neh bermula begini..
aku dapat 'maklumat' ini through inbox n facebook chat..

soooo makne nye kalo korang berminat sangat pn sile jgn nk gatal2 kasi butir2 diri peribadi anda kat haku k!!
pasti tidak akn di layan..
sbb aku pn x tau mane celah la aku nk cekau bnde kealah nye tu!!
unik sngat produk nye!!



"Salam, saya ada produk yg boleh membantu wanita yang bermasalah dengan breast mereka especially ibu yg baru lepas dapat anak serta gadis yang breastnya jatuh, kecil, kendur tak tegang, tidak mantap, tidak montok, nipple kecil dan sebagainya. Ianya menggunakan kaedah selamat dan natural tanpa sebarang side effect . Direka khas di UK menggunakan teknik sistem Brava yg terbukti berjaya dan terjual beribu unit di UK dan US dan kini boleh didapati Malaysia melalui saya."



haaaa!!
tertarikkk?? menarikk?? atau dh guling2??

x salah kan aku gelak galak sngat smpai guling2...??
bukan la aku nk ckp bnde neh x elok.. bukan! bukan 2 maksud haku..
ulang suare.. tidak sama sekali k!!
tapi aku rase penggunaan ayat bahasa melayu nye agak lawak n mase yg same buat aku rase sgale acid dlm perot aku dah joget2 hiphop kat dalam tu! siap shuffle lagi!!
harus lah effect nye aku ketawa kannn..~

soklan aku satu je bile bace bnde kealah neh...
yakin berkesan keee????
n
pe kejadah nye???

hekhekhek!!
bagi sesape yg agak2 diri 2 berminat nak cube, aku bley tolong kasi kan ID tuk facebook orang yg pemberi maklumat neh..
jgn segan2 n dun shy2 kay!!
maklumat anda akan dan pasti d rahsie kn n masuk kategori 'maklumat sulit, private n confidential!'... =D
n kalo berkesan jgn segan2 n kedekut nak kongsi info keberkesanan nye tu bersama k!!



0 ngomel-ngomelan!:

Post a Comment