CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday, January 2, 2010

idola kecil 2.. nicee!!~


yeaayyyy!!
suke! suke!
idola kecil 2..
keputusan final sgt lah aku suke..
juara dayana n 2nd place azzam..
2 orang neh je aku kesah pn..
yg laen sukati dorang laa..
asal peberet haku, mereka 2 neh menang..
yippiiieee!! aribbaaa!!
*ewah! macam la aku dpt share duwet dorang menang 2 kn.. cess!!*


*1st place!*

dayana..
i lyke her sbb suare die sgt besh..
dh cam level orang2 besau dh sore nye..
n plus! die pn santek n chomey..
pakej!
so she deserved 2 be da winner!~


*2nd place!*

azzam
..
pendek cite.. die pakwe aku!
hahhah!! die sgt menepati laki peberet haku..
hahhah!! konon je~
tapi yg penting.. die suare sodap n muke ensem..
wakakka!! budak kecik pn jadi ko neh ajja oiii!!
slamat la azzam neh budak kecik pn!
kalo x, dh slamat aku masuk minang die..
wihihuuu~ lallallala~





congrats korang 2!!
*aku n ayu nak couple kn n kawen kn dorang 2 neh.. sesuai kannn?? hahha!! i lykkeee~ mission possible ayu! haha~*







p/s: keputusan cmni r bru syiokk!! judges yg pilih.. x macam sehati berdansa ritu.. undian cm taik!

0 ngomel-ngomelan!:

Post a Comment