CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, January 8, 2010

catphobic!


terkejut.. cuak..
tadi pas abes klas, aku jmpe bnde yg ngeri..
n aku terkejut gile babeng!
*tapi aku je la pn.. org laen ok je tgk bnd
e 2 lelame!*
mungkin sbb aku t'lebey sifat2 keibuan kottt.. lalalala~

tadi aku nmpk kucing yg mati..
tapi die mati care yg agak ngeri..
eh! bukan la care die mati.. 'keadaan' die mati 2 yg unik sgt..!!
dari pemerhatian aku yg hanye beberape saat tu, aku nmpak kucing 2 keras gile.. macam 'kejung'! *eh tul ke penggunaan ayat aku 2 haa??*
pastu die mcam telentang berenang terapung tu n dgn situasi 4 kaki die tu terangkat ke atas..
sumpah seram!

memule aku tgk dari jaoh, bebudak laen asek pandang2 bnde sebalik pokok tu.. sambil2 buat muke cam sedey + yek yek!
aku pn x tau la pe bnde nye..
dgn gaye ala2 inspctor gadjet, haku intai intai r..
seekaliii..! nak jadi paparazzi sgt kannn~ haaa ham
ekkkk ko jar!!
t'jerit haku noookk!
tyme 2 terase badan m'gigil..
siyes aku x tipu weyh!
badan gigil + jantung berdebar gile.. n terase cam
x de darah kat muke tetibe..
terjelopok trus haku dudok atas rumput..
sumpah macam baru pas tgk hantu!

aku pn x tau npe aku cam takut sgt..
maybe keadaan die mati 2 cam ngeri sgt kottt..
x penah2 sepanjang 20 taon lebey aku idop tgk kucing mati macam 2..
serammm siottt~!


*kucing neh pemalas je lebey! badan lembik! yg aku tgk tu keras gile n 4 kaki tegak cam tiang bendera!*


pe la dose kucing 2 buat sepanjang die idp kan..
smpai begitu skali keadaan mayat nye..
*eh! tapi binatang mne de dose!!*
dengan berlalat lalat dh.. eeuuwww!~
aku agak la kan die pakai susuk kot..
mati x sempat nk kuar kan susuk di raja tu, sebab 2 la mati keras camtu skali!
logik x???
hhmmmm~

0 ngomel-ngomelan!:

Post a Comment