CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, October 13, 2010

budak nasyid da returnnnn~

ahaaaaa!!
aku de harapan weyh!! cerah harapan aku neh! cerah2!!
lallalallala~
igt ag x de aku cite dulu pasal kekasih gelap aku tuuuuu..
alaaa budak nasyid tu laaa...
haa yg aku tgk die perform, pastu trus rase cm nk ter'suke2' je ngn die..
haisshhhh~ x igt sile2 la refer entry zaman cekadok aku dolu2 tu.. g kat sini budak nasyid!
skang yg penting aku nk cite!


ehem! skang die akan dinaik taraf jadi kekasih cerah aku tauuuu!!! *yahooo!! potong reben cepat!*
sbb die ade mase depan yg cerah dgn ahkakkkk yg gorges neh! wahahahha!!
puyusss ok prangai! kekkeke~


aku dh jmpe source nk tau pasal bdk nasyid tu...
auuuwwww!!! i loikeeee nokkksss~
sgt m'gedik ko ja! haha~


wpon aku tau je sbnanye jgn harap la kan!
ko berangan je la lebey! tapi aku x kire!
berangan tetap d terus kan! asal ati gumbiraaaa~
asal dlm ati ade taman, rerame terbang2!! wahhhh! lomentik tauuuu...
*panggggg!!~*


tapi aku tau jgk x de nyeeee kawan aku 2 nk btau aku info2 penting pasal bdk nasyid 2 kat aku..
org ati busukkss mmg cmtu weyh!
tapi x pe! akan aku buat kerahan tenage kat die nnt!
perangai msti kne keji cket! kuikuikui~


ok! bly tido tenyum2 dahhhh~ sukeeee..... =))

0 ngomel-ngomelan!:

Post a Comment