CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, October 21, 2010

plan jangka masa panjang

x tau pn sebena nye nk tulis ape..
banyak je bnde tapi malas plak rase nk b'cerite pasal bnde 2 sume..
tapiiii.... nak jugak update neh... cmnooo???
sengal tul.. bajet2 mcm dlm dilema.. choiiii!~


ooo ok baru tingat!
smalam borak2 santai dlm klas ngn kawan aku..
dalam klas borak2?? apekah?
dah2 jgn nk burok2 sangka sgt dgn aku!
x de lecturer la tyme 2! ape ingat aku x berhemah sangat ke haa??
ohooo anda silap d situ ye..


ok back 2 stoly moly kitee..
kan orang slalu cakap, kalo partner atau pasangan kite slalu nye msti opposite dari diri kite sndri..
contoh nye,


'kalo laki ensem, prtner die mcm x brape sgt hot die.. bese2 je..'
'kalo pompuan 2 hebat, laki die bese2 je jgk'
'kalo laki 2 panas baran, pompuan 2 coooool je'
'kalo pompuan 2 potpetpotppet je memanjang, laki 2 asek aktif kan silent mode je plak'
'kalo pompuan 2 jenis wakluuuu n sempoi2, laki 2 plak yg malu malu meow meow'
'kalo laki 2 warne kulit ala2 mendung cket, pompuan 2 plak perghhhh, dh mcm kulit xde pigmen!'
'kalo pompuan 2 tawaf shopping complex 88 kali pun x kesah, laki 2 nk ajak singgah shopping pun pemalas!'


haaa cmtu la slalu nye org kate kannn..
so kami pun bincang2 cket..
sesi merapu meraban bermulaaa..


aku : eyhh kalo macam tu kite nnti dp laki x ensem la yeh?? kite kan hottt!!!
nani : aah laa.. kite bukan hot je.. kite hot hot! hot kuase dua tau..
aku : ko nk kuase due je ke? ke ko nak hot kuase tiga?
nani : eh x nak la aku hot kuase tiga.. nanti laki aku x ensem sangat la plak..
aku : aah la.. nanti kalo kite hot kuase tiga, laki kite buruk kuase negative tiga.. truk sgt tu.. haa ok la kite hot kuase dua je!
nani : haaa kannn.. ok kite hot hot!
aku : so kite kne siap2 sedie kan la diri tuk dapat laki x bape nk ensem.. heshhh~
nani : 2 la pasal.. nk wat cane, dh kite hot kuase dua nak wat cane!!


so dr  p'bincangan 2 kitorang dh set dlm otak, kalo jmpe laki ensem jgn la ko nk pasan ko dapat!
kalo jmpe pn pandang je la yg mampu..
sape suroh jadi hot hot kannnnn!~ hahha!
puyusss puyusss!!~


tapi aku slalu la jgk tgk laki n pompuan sesame santek n ensem..
wpon jarang tapi ade la jugak kn..
so memintak a aku dlm kategori 'jarang' tuuuu..
wahahhahahah!!






*gile pitam org bace!! haha! de aku kesah?? agak2 nk muntoh ijau 2, sile2 la yeh! jgn malu2!  =p*







0 ngomel-ngomelan!:

Post a Comment