CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, October 13, 2010

9 jam sehari


over kan tajuk aku 9 jam sehari..
org keje pn slalu 8 jam je sehari je.. huh! de aku kesah??

ok pejadah sebenanye bnde ayam 9 jam sehari neh kan??
aku saje nak tegas kan d sini bahawasa nya aku adlh rajin skang!
bukan la bnde pelek pn sebenanye pekataan 'rajin' dgn 'ajja' neh.. sinonim sgt laa! sesuai gituuuu~
hakhak! *pangggg!*

hah! ok2 siyes skang..
aku je rase diri dh mcm org bekerje..
skang kuar klas kul 8, balik bilik kul 5.. sgt ofis hour okeyh!
slalu klas kul 8 pun, bile de gap konpommm balik bilik n tidor..
dh kate nak qada tdo kasik cukup 10 jam sehari kannnn~ *hah! bajet ko baby!*
tapi key point nye skang, "aku akn balik bilik kalo de gap!"..
tapiiii!! skang tidaksss lagi! oh no! damnnnnn~ sgt x syiokkkk~

skang rutin aku adlh g klas, n bile de gap2 *yg aku mmg khas kn tuk tdo dlm jadual tetiap sem*, aku x dapat ag buat kuak kupu2 atas katil..
oh sadis!
aku kne g lab je skang kekdah nye kannnn!~
buat projek.. huh!

dh la yg aku makin tnsion nye, kne repeat balik bnde yg aku dh buat stelah sekian lame tuuuu! chaittt!
ooohhhh!! very dislike u noe!!~
kesimpulan nye aku kne repeat bnde tu smpai la aku dpt yg stable punye.. nice! ppffiiuuhhhhhh~

ok sekian laporan harian aku..
sile doa kan aku dpt composition yg stable nye cepat2 supaye aku bly proceed procedure seterus nye..
aminnnnn!~




p/s : lab coat aku 2 pn dh naek lunyai tau! burok dhhhh.. mencik!

0 ngomel-ngomelan!:

Post a Comment