CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, October 27, 2010

fakta diri

ohooo.. karang test..
tapi aku dok melangok n termenung menung x buat ape..
mmg spesis aku adlh malas nk tgk2 note bile nk pekse neh..
hessshhh!! pe nak jadii??


kalo nak test @ pekse, aku..........


= x boley study awal2 sgt neh.. mmg x fokus.. bace cket dh tutop note n bukk laptop tgk muvi.. konon nak amek mood dulu, tp berjam jam aku dok malangok, smpai abes muvi, trus tido! huhuuu~ mood pun melayannggg! phewww~ =p


= x suke orang saiko2 neh.. ko kalo nak cuak ke, nak gerun ke, sukati ko la kan.. x payah nak memekak kat telinge aku ckp takot laa.. x ready laa.. bla..bla..blaa.. blaaa... ko hanye akan nmpak sengehan manis aku je! no ayat2 penyedap.. x reti aku nak kasik ayat2 motivasi neh! soooo not me!


= paling rase nak sunat kan orang yg dok memekak kat telinge aku konon2 nak kate 'huyooo aja study!'.. 'huyooo aja dh abes bace sume'.. 'neh la style budak A!'.. 'rajin nye study..nnti kasik tiru yeh'.. haaa aku kasik ko kaki aku saiz 7 neh nakkk?? banyak bunyik! ko nak aku puji ko balik ke?? jgn harap! aku x suke nyebok hal orang.. korg nak study?? sukahati! aku x kaco..


= bile dh smpai depan dewan / bilik pekse, x de nye aku nk semak2 pale tengok note ag.. x suke okeyh! sbb kalo aku intai intai note tyme ujong2 neh nnt kalo ade bnde yg lupe stat la nk cuak2.. ceyhhh!! x suke tau cuak2! nak masuk pekse kne relax2 je wpon sbnar nye otak kosong je masuk.. haha! bukan nye nak ckp dh well prepared sgt, tp kalo tgk note ag wat srabot buat ape kan?? so kalo b4 msuk pekse aku akn dok luar tenangkan minda.. unless kalo tul2 lupe baru la aku intai2 jap note.. kejap je!! even kalo ade note kat tangan aku pn, bnde 2 akn jd hiasan tangan je.. alaaa mcm cukop syarat! note kat tangan tp aku dok termenung @ melayan borak ngn org lain.. kuikuikui~


= jgn tanye aku pape b4 masuk pekse! x suke sbb aku akn blurrrrrrr~ so senyum je! heh! =D






ade ke orang spesis mcm aku neh??
ade takk?? ade takkk??? nak give me 5 ngan die jap! gang la kite! hih! =)


sbb slalu aku tgk b4 pekse sume org pun fokussss je tgk2 note memasing.. dok hafal2 lagi..
sgt kagum dgn mereka! otak berfungsi 24 jam!
aku dok santai2 kat celah ujong2 penjuru.. huhuuuu!!~


saje bajet2 diva, cool yawwww! haha!
padahalllllll.....! uterus aku kecut weyhhhhh!! cuaksss~


ok bye!
gud luck to me! *haha! gile desperate housewives wish kat diri sendirik owwwhhh!*





0 ngomel-ngomelan!:

Post a Comment