CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, October 13, 2010

cinta ku tertinggal d indonesia


aku duduk bersendirian..
menahan kesejukan ujan..
lokasi d luar surau fac..

die : 'tumpang tanya'

skali de sore.. aku tgk, muke mcm matsaleh... tapi ape die cakap tadi? aku x dgr jelas..
die speaking ke? tapi mcm bhse mlayu la plak..

aku : 'haaa?' *aku blur!*

die : 'tumpang tanya, d mana fakulti alam sekitar yg lama?'

uikkk! die ckp mlayu laaaaaa!!! tapi baku semacam je die cakap..mesti org indonesia neh!

aku : 'oooo.. fakulti tu dekat dgn laluan bus stop sains tu.. bla..bla..bla...'

bersungguh sungguh sangat tau aku explain dekat die! simangat weyh!! haha~
yg penting senyum je sambil cakap.. gatal! kekkeke...
abes je aku terang kan, die tau la plak kat mane!
die paham direction aku kasik! ade chemistry la kite due neh awak!
wakakkakaka~ keji dowh!

dlm ati aku.. alamak! nape la die tau plak.. kalo die x paham jgk kat mane nak je aku cakap :

'eh x pe la.. meh saya tunjok kan tempat tu kat mane.. sile ikot saya ye..'

kekkekkekeke! macam haram!
die nak blah je, die cakap 'terima kasih ya'

aku yg berniat baik neh pun rply laa..

'same2.. fon number pls'

ahahahhah! sile2 muntohhh~
x de mkne aku nk ckp mcmtu!
pompuan mlayu t'akhir neh! =p






p/s : smoge kite bertemu lagi wahai jejaka indon.. ensem kottttt~ haish2! neh smgt nk g fac tetiap ari! lallalallalala~ =))

0 ngomel-ngomelan!:

Post a Comment