CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sunday, February 14, 2010

ronggeng ronggengan


yeayea!! yeayea!!
aher nye berjaye aku kluar dari kepompomg upm..
hahak! walau sekejap aku puas..
ahaks~

ok last week ag aku nye test segale dah abes..
so aku merasakan diri ala2 bajet dah merdeka final..
hahah! sangat x snonoh okey..
tambah plak perise lagi seminggu je de klas n pastu cuti!
lagi la gatal2 bontot aku d buat nye kene dok kolej n gi klas..
badan aku je gi klas sume, tapi otak memang dah wat parti holiday ala2 disco gitu nookkk~ heh!

bagai kan orng ngantuk d sorong bantal..
ecewah! dah 'karam si halia' aku bertuka neh..
abes je klas ayu ajak g ronggeng2..
aku pe ag, 'meluncek' la aku gedik2 nak mengekor..
so pas d plan, gerak kul 6..
ahli2 ronggengan ialah aku, ayu, montel n c fiza..


*tabah kami tunggu si asi siap! b'kurun!*


*kami masih tabah.. rmbut asi masih b'bungkus ag.. perlu ke aku bentang tikar depan blok ko??? haha!*


-1st destination-

universiti kebangsaan malaysia, ukm..
motip?? kekdah??
aku sndiri kurang pasti!
sesaje nak melawat la konon *padahal nak cari bahan2 kutukan*..
heh! agak bangang plan tu sebenar nye, tapi aku on kan je..
lagi pun aku pn x penah g ukm.. nak jugak tgk tempat nye cmne..
lepas me'ayam' kan pak guard tu cakap konon nk gi kolej za'ba, kami berjaye membolos kan diri masuk kampus ukm tu..
memasuk je, aku terkaku..
terkesima..
tolong cat segale bangunan tu pe la salah nye kan..
nape di bior kan??
ok abaikan ajja~


-2nd destination-

melantak!
itu adalah aktiviti wajib okeyh!
aku lapo..
lokasi makan kat 'village view'..
santek tmpat nye..
ade jambatan goyang2.. part tu peberet n paling aku suke!
goyang2 inul yookkk!!!
hiksss!~


*air tuk dinner in hari!! slurpp~*


*ok aku sgt lapo! nak sume! boley??*


*ayu dh sgt kebulur.. sile kawal diri! =p*


*makan2! lapo2!*


*perot kenyang! ati senang! nyum!*


*aku suke ini jambatan goyang2!! goyang goyang~*


-3rd destination-

memule nak gi dataran merdeka trus..
tapi dapat bantahan dari haku n asimon..
konon nk cuci2 mate la jap g kedai jual2..
d sebab kan memasing bajet artis, pegi pun mesti la tmpt ala2 tuk artis gituu~
'bangsar village' adlh tmpat nye..
plan sebenarnye nak jalan kat kedai2 tepi tu je, tapi sebab x de parking, ayu pn parking la kat dalam mall tu..
so dh alang dalam mall, jalan2 la kat situ..
sumpah haku x tipu..
x best langsung!
sile jangan pergi! pasti anda menyesal..
tapi kalo bajet2 duet berkepok dalam poket, dipersilekan laaa~
situ yg orang kate slalu artis pegi?? memang x de taste!
haha! *padahal kami yg naik pucat muke tiap kali tgk tag harge die*
harge cekik darah nak mampusss!!
gile tul!!
kedai sume bajet high class abes laa~
memang patut la orang yg datang nye pun sekerat n sise2 dari rakyat malaysia je..
end up nye, kitorang kluar masih berlenggang .. hahha!! gud2!



*ayu amek gmba je? beli x nak?? hahha!! *


*seperti ayu.. kami jue hanye mampu amek gamba je.. amek barang?? darah idong haku!!*


-4th destination-

d sebab kan kitorang neh pun kuar x de plan pape, so men redah je r nak gi mane pn..
memule nk gi BB jalan2..
tapi tau la BB tu cmne kan..
orang2 nye pun dah cukop wat otak srabut..
jalan plak jem gile n nk carik parking pun lagi r masalah!
last2 demi x nk kasi c fiza kecewa nye pasal..
ikot kan je la die yg nk g dataran merdeka..
nak amek gmba kate nye.. hmmmmmm~
on kan je...
dok lebey kurang sejam kat situ, so hasil nye gamba2 berikut.....


*posing aku kurang paham~ hmmm..*


*aku kelihatan agak macho posing sebegitu.. wihhiihuuu~*


*125 tu pe mksud nye yeh???*


*hiksss!! nk cakap cket..kitorang chomey kan?? wakakakkaka!!*


*ok mmg sah statement d atas benar!! lalallaal~*


*heh! wajah keletihan sudah kelihatan nmpk nye!!~*


*tarikkk!! euuwww! pink kelihatan!! gud2!*


*agak2 sape kekurangan minyak masak sile2 perahhhh!! pilih je memane.. haha~*


*sesi borak2 kosong d dataran..*



-5th destination-

dah dok b'gambo kat dataran tu, tekak memasing kering!
air d perlukan..
solution : dok mamak borak2..
dah dudok memang pemalas sgt la bontot memasing nk gerak!
lame gile kot kat mamak tu..
minum pun bercawan2..
sampai pundi kencing penuh s'sorang baru la nak sedar diri..
sambil2 tu gosip2 sakan n abes kan kuaci..
sgt seperti hamster s'sorang!
haha!
kul 3 pagi baru la sedar diri nak gerak dari mamak tu..
pastinye nye mamak tu pun suke kitorang beransur.. sakit mate agaknye die..
menyepah kan meje je ngan kulit kuaci..
ceyhhh!~


*kuaci kuaci.. sepah gile meja jadik nye!! ampun mamak!!~ heh!*


*teh tarikkk!! lazattt!!~ *


-6th destination-

adalah downtown..
tapi dah lmbt sgt kitorang datang..
kedai pun nakk tutop..
tapi sebab s'sorang nak abes kan mase, jalan je la jugak..
tengok2 barang sambil cuci2 mate yg dh berair2 tahan ngantok..
tapi kami masih gagah..


*kami masih gagah!! yeahhhh!!~*


*berhenti sebentar.. klik klik! ok dah.. smbung perjalanan~*


*kalo siang x dapat buat neh! ayu pantas amek kesempatan!! hahah!!*


-7th destination-

pulang kolej!!
tapiiii!~ tidak lah semudah itu!!
sebab gate dah tutop kannn..
hahha!!
memang dah tau pun, tapi sebab dh x tau sgt nk gi mane, so try2 jugak la nak tgk mane tau gate tetibe terbukak..
tapii ohoo tidaksss~
harapan kecundang!
so parking kete depan maulana n sambung borak jap..
last2 mereka tertido dalam krete..
situasi agak menyedihkan n klaka..
padan la muke! jalan x hengat dunie agi!
aku masih gagah x tido sebab mate x nak terlelap la plak..
memang terbukti sangat aku gagah!



*asi kecundang dalam krete dah.. ohooo!! sile tadah air liur basi tuu!! hikhikss!*


*fiza pn awal2 pengsan dah.. dalam krete pn jadik! ishk2!!*


-final destination-

ahernye, gate bukak jugak!
ppffiuhhh~
kul 5.30 pagi kottt~
sengsorang dah lembik!
mate dh kuyu..
ngantuk siottt!!
slamat la klas pagi cancel..
so aku tdo bilik asimon..
n kami pengsan bersama sampai tengah hari esok nye!
niceee~





to ayu, asimon n fiza..
tq!! sebab bawak aku kuar dari kepompong upm jap!
heh!
len kali kite ronggeng2 lagi okeyh!!
anytyme! roger je haku..
lallalallala~
*wink2!*


0 ngomel-ngomelan!:

Post a Comment