CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday, February 13, 2010

keserabutan


lame nye aku rase x update ini blog..
sume sebab aku nye lappie de prob nk on9 kat umah..
asal haa x dapat wireless kat umah??
padahal tmpt laen aku bley je..
neh sume sebab aqim nye pasal!
cesyhhh!!
aku plak jadi mangse keadaan seterus nye..
hish!

skang pn umah aku cam tongkang pecah..
adoiii..~
siyes x tpu weyh..
bayang kan dalam umah pun kitorang pakai sleper..
haha!!
ala2 omputih gitu tau!!~
sume sebab habuk nye pasal..
habuk gile2 lantai..
tensi haku..
idong pun x benti2 meleleh jugak..
waaa!!


*haa!! bukti nye! macam dlm pelem kn?? aku ingat kn dlm tv je dorang saje men slubong2 barang! heh!*

dah la sume orang pn tido dalam satu bilik.. hebat kan?? haha!!
dah cam kat hotel la plak..
bilik yg lain x bley gune lagi..
so b'jemaah la kami tido d bilik belakang..
ayah nk tido tingkat atas je, sebab dekat ngn air cond..
cissss!! sgt x aci okey...
tyme2 neh la baru nk tunjuk kuase veto die memberi arahan..
ceyyhhh~

aku kalo nk wat keje pun wat kat dapor je yg boley..
nk wat kat bilik?? dh sah2 la aku srabot..
segale bnde d himpun kan kat situ..
so dapor la tempat pling okey stakat neh..

orang2 dalam rumah pun x de tmpt len pn nk pegi..
sume b'kumpol je.. b'kerumun je.. haha!!
lawak pun de gak..
2 tmpt yg bley d buat duduk2 dalam umah ketika ini adalah bilik blakang n dapur!

haaa!! pastu ayah rajin!!
hahahaha!! slame neh nk tgk ayah pegang penyapu n menyapu umah memang jgn harap!
ulang suare, jangan harappp!!
memang x kan, n x penah..
tapi!!
jeng..jeng..jeng!!
skang bende 2 la yg berlaku..
ayah sapu umah!!
kagum2!
sile bagi tepukan yg sgt gemuruh..
*clap!*clap!*clap!*
=))


*ohoo itu dieee!! itu ayah saye yg hebat! gud2! =p*


ok 2 je wat mse neh..
have a nice day sume!
adiosss!~

0 ngomel-ngomelan!:

Post a Comment