CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday, February 13, 2010

mulot longkang!


*ini adalah kau.. kembar seiras kan ngn mulot ko jue??*


sesungguh nye memang nyate la mulot ko macam longkang!
sumpah cam haram dowh mulot ko..

suke suki je ko kan..
memang hobi ko ke suke bawak mulot cite orang??
mulot x reti jage..
sume bnde ko nk cite kat kawan aku..
kawan ko, hmm lagi la aku x tau.. aku rase memang dh tersebar la kot cite2 'handal' aku neh..
n obviously aku tau, pasti nye dalam cite2 tu sume aku la yag jadi watak jahat nye kn..
watak keji n watak paling di aim oleh org..
aku tau..
ko memang hebat..
dulu tyme skola suke masuk story telling ke??

aku dah supan abes x sebar cite bnde tu kat orang..
x nak malu kan sesape..
x nak malu kan ko terutamenye..
aku diam sendirik je..
kat kawan2 aku sendiri pun aku x cite..
tapi!! tetau je.. kawan aku tau!
pe kes??
mane celah plak die bley tau??
n bile d tanye, ko la lobang yg bocor x b'tutop 2..
ketika n saat 2, mmg aku rase nk free2 je bagi ko segale caci maki n tendangan n plus bonus lempangan d molot haram ko itu..
bley??
tp x nk la plak aku kne buang uni sebab ko semate mate..
x pe la~ aku nyumpah dlm ati je!

sile stop jugak mereka reka crite..
kalo ko bajet ko nk jadi penulis skrip, memang takkk~
ko buat crite kat aku, lepas tu, ko igt aku x de mulot nk tanye??
bile d tanye, dh sah2 la ko mereka cerite..
pe besh sgt ke??
sume crite ko pn sebab nk jage bontot ko yg dah agak2 nk tumbuh bisol 2 kn..
sebab dh cuak cite tipu ko aku tau, ko buat lagi cite tipu yg lain..
x cukop2 ke dose yg ko dh buat??
pe masalah ko ngn aku pun??!

wahai ko, sile jgn nk rajin sgt mulot 2 b'cite kat orng segale bnde pasal keburukan org laen..
aku tau, ko pandai bodek orng, pandai pengaruh org n pandai wat ayat2 hebat tuk org percaye kat ko..
n aku tau aku pn penah la jadi mangse ko..
tapi dats it! no more den~
malas aku nk layan ko dah..
tp ko jgn nk cbok2 ngn idop aku n mulot 2 jgn celaka sgt g bawak mulot pasal aku!
kalo ko bajet nk tumpuan orng, nk org pokus kat ko sebagai pompuan yg baik, sopan n bergune dalam segale hal, sile usaha sendiri tanpe bawak cite pasal orang..
silap2 nnti ko d label 'pompuan molot longkang' plak..
ko jgn pikir ko je yg pndai wat ayat dgn otak hebat tu..
orang lain pun ade otak jugak nk pikir secare logik n ade mate tuk wat observation..
jgn nanti bile dh bocor sgle kehebatan ko b'cite, baru la nk meggelupor nk wat ayat slamat kn diri..
tyme 2 baru la ko nak nanges berlagu lagu..
*ko kan hebat kuar kn air mate jugak!!*









p/s : ko memang longkang + loji!

2 ngomel-ngomelan!:

chea tak chachat

aku rase aku tau sape betina keparat tu vio..
sile sule die d tgh2 pavillion!
padan mukeeeee!

x reti maluuuuuu....
euwww!

(marah jugek nieeeee!)

a.j.j.a.b.a.e.k

hahahaahha!!!
mekaseh krne memahami wahai dea..
hiksss!!
n sile2 join aku hangen..
kalo ko nk join bagi die penyekeh free2 pn aku ijin kan!
heee~

Post a Comment