CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday, July 17, 2010

wut say u? uhuk!


prasan x??
slalu sgt orang cerai berai skarang..
n yg aku konpius nye, kapel dh kemaen berkurun zaman tok kaduk..
5 tahun la, 8 tahun la bercintan cintun tapi ending die, sedeyyyyyyyhhh la idop ko~

kalo dh kawen, cerai ag sedey la kot!
sesie je kalo pompuan 2 jadi jande trus, x de dara dah.. *tetibe!*
tapi tul r weyh.. sedey sgt idop cmtu..
alasan cerai??
x de persefahaman laa..
x sehati sejiwa laa..
pasangan x memahami laa..
bla bla bla bla bla bla bla bla....... bla bla bla bla bla....
ewah ewah ewah.. senang je ko kasik alasan kann~
tyme ko bercintan cintun bawah pokok pisang dolu2 boley plak terime je sume..
bau kentot pun nk cakap cam bau perfume paris hilton kaannn..
jalan kaki 10 km pn rase cm 10 langkah je kann~
gunung berapi, laut penuh jerung sume ko bley je nk redah kannnnn~
bse la tuu.. tyme bercinte blakon je lebey!
hipokrit dowh.. sampah sarap je..

pastu slalu je aku dengar cite dari kawan2..
kapel, berkasih sayang.. perghh!!
memang tip top! de yg sampai 4-5 taon..
tapi, last2 break, clash..~
macam haremmm dowh..

aku slalu je berlegar2 soklan kat pale hotak neh kalo dangar2 cite pasal clash melesh neh..


satu : kan kalo orang b'kapel neh panggil musti lah gedik2 abes sume kan.. manje abesss la konon~ baru ade feel kapel la 2 konon..
abang laa.. anje la.. ayang laa.. sayang la.. hubby/b laa.. honey.. darling.. baby..
haa dan berdozen2 ag panggilan2 unik dorg gune..
tyme 2 la dtng kretip dorg reke2 panggilan kiut miut..
after break : x pelek kee?? kalo nk cakap ngn org 2 balik msti cm dh pelek2 ayam je diri korang 2 rase kan.. aku agak je la..
ahahhahah! lawak dowh! korang x rse cm klaka ke?

dua : kalo kapel 2 bse lah aku tgk.. bnde ringan2 kann katenye..
men pelok2 laa.. alallala~ so sweet la 2 kannn bajet~
de tu nak rase ag sweet sampai kne diabetes, muah2 lah cket kan! haha!
after break : ya ampunnn!!!! x segan ke weyhhh korang?? kalo aku la, mau kalo jmpe nk je nyorok muke dalam baju.. euuwwww~ aku plak naek pelek n segan ngn dorang2 yg kategori begini..
kalo la ex ko tu satu je x pe, neh skali berderet plakkk~
sume pun merase je segale bende2 ringan ko tuu..
perghh!! x special lagsung dowh laki / bini ko nnti! kalo pegang2 tangan 2 aku bly consider ag kot.. x de la se'over' tindakan ngeri pelok2 n muah2 tu..
yaksss!~


kesimpulan dri cite2 kawan haku neh sume, elok nye wat bodo je la ngn kapel2 neh..
kalo kapel sampai 10 taon pn, last2 clash wt pe weyh..
m'bazir mase je pun..
k la fine.. memang la org kate dh x de jodoh kan.. tapi, ntah r!
x reti r nk komen cane! *cewah!! padahal bergelen gelen dh aku komen neh! haha!*
senang cite lu pikir la sendiri ye nokkkk!!~
=))

kalo yg meninggal kan x pe, tapi yg d tinggal kan aku slalu dengar 2..
pastu nanges2 sampai 4 besen..
3 bulan berkabung dgn mate sembab, tngu abes edah kne tinggal..
cmno?? wat sekse je aku rase..

tyme kene tinggal, ayat wajib memasing..
'sedey sangat.. sayang die sgt.. pas neh x nak dh kapel2 dh..'
ber bakul2 la ayat2 supan n frust menonggeng aku dgr..
tapiii!!! kejap je laaa~
jmpe org laen je.. dapat je kasih syg lebey cket.. i lebiu ag laa..
'dh ketemu cinta baru la.. die lain dari yg lain.. die special.. die sesuatu..'
n bla bla bla bla bla bla..
lupe trus ko sgale ayat2 pasrah ko sebelom neh kannn~
tau sgt dh aku.. hmmm booooooringgggggg~~

orang kalo kapel neh memang tul2 suke ke pe yeh??
ke nk isi mase lapang je?
macam senang sangat je aku tgk mereka2 neh tuka2 , sayang2 n pastu lupe..
jmpe yg baru, sayang2 jugak pastu lupe ag..
jmpe yg baru, sayang2 ag pastu lupe n seterus nye..
macam idop nomad plak kapel neh aku rse..
x pahammm~
macam org kekurangan kasih sayang ye jugak aku nengok nye..
haha!

tyme praktikal ritu, borak2 ngn irene..
'u x rase ke kalo kapel sorang je n kawen dgn orang yg same macam x best? x try2 orang lain dulu, n x compare then baru pick yg mane da best??'
ahahhah! aku gelak guling2 itik je mampu..
memang kene macam tu yeh??
kalo la sume orang pikir nk try2 n men tuka2 je..
pitamm aku!!








p/s : korang x yah la nk try over2 sgt weyh.. kasihani lah org spesis supan sintun cm aku neh.. musti lah nk yg pure suci ag murni.. wakakaka!! ayat nk hebattt!!~ kahkahka! =D


2 ngomel-ngomelan!:

sailormoon jelyta

ini ada merujuk kepada sesiapa keee?
sila lahhh aku nak tau!
ke aku dah tau?
huahuahuaa!

a.j.j.a.b.a.e.k

haish2!
x de makne..
baru pas dengar2 kawan aku luah pasaan sedey die..
mood nk meng update dtg la pasal topik neh..
uhuk!
amacam? wut say u?
ahaks!

Post a Comment