CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, August 1, 2011

kitab cinta


pernah korang dengar drama kitab cinta?
yesss tak berapa nak popular sangat tapi aku sangat lah tertarik tuk tengok cerita neh..
sebab pe? sebab fazura sangaaaaat lah gorgeous in this drama!! yesss aku sangaaaat lah minat dia n adore her.. santek tau die! sukeeeee~ 

sebenar nye tayangan drama neh dh a few months back, n aku x tengok pun even a single episode on tv..
x tau pukul berapa n hari apa tayangan die, juz slalu dengar promo die je..
so, dah abes drama tu kat tv, baru la aku terhegeh hegeh carik kat youtube sume..
n i've watched it from the first till the last episode!

effect kat diri sendiri bila abes je tengok drama neh, aku nak lelaki yang baik!
yeahhh mmg la org akn kate siape yg nak laki jahat kan?
mksd nye kt cni, nak lelaki yg bly guide u, bkn u yg kene guide die.. phm?
ok x phm, sile tengok drama neh! u will like it! :)

juz klik n sila dengar.. best gile!


wali dlm neh ala ala blagak n sombong cket..
bukan la sombong pe, cuma die cm x tunjuk sgt die suke..
waaahhh!! sile take note! 
aku memang suke tengok lelaki blagak!! muahahahha!
tapi dlm filem/drama/novel je tau!
kalo laki blagak in real life memang rasa nak je kasi bau kaki masam aku.. sekian!

oh lupa! sukeeeee ayat neh! 

'cintaku padamu, seperti setianya sang awan kepada kekasihnya sang langit,
biarpun hujan dan guruh menimpa bumi,
awan tetap di dalam dakapan sang langit'

<3



0 ngomel-ngomelan!:

Post a Comment