CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, August 10, 2011

buka puasa schedule.. weehooo!

Selamat berpuasa semua!!

eyhh ala2 terlambat lak aku mengwish kome2 neh kan.. haha!
tapi x pe, pose sebulan kannnn~ bebile pun boleh aku wish nye pun.. :)

dah masuk minggu ke-2 puase, and da best thing ialah, aku puase penoh stakat neh! yeayyy!! :P
ok d sebab kan dh masuk 2nd week of ramadhan la, banyaaaaakkk jemputan2 berbuke bersama.. gembira!

Jumaat, 12/8 - Buka puase bersama schoolmate.. all da gorges oneee... x saba! makan  makan makan!

Ahad, 14/8 - Buka puase bersama 'matric'mate.. all da sengal2 oneeee.. tapi neh aku pelek.. macam aku je sorg pompuan nnt.. erghhh!! neh la payah nye kalo kwn pompuan matrik sume dudok jejaoh!

Next week, x knfm tarikh - Buka puase bersam 'upm'mate.. hoiiisshhhh neh konpom havoc abes! sbb ade montel!! weeee~ rindu mereka mereka!


ok everybadehhhh!!
happy fasting! jgn ngelat2 okeyh!  xD






p/s: spoil mood ahkakkkk tau! grrrrr~



0 ngomel-ngomelan!:

Post a Comment