CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sunday, July 31, 2011

yeayyy!! :)

helloooo!!

mood saya: GEMBIRA gilossss!

sebab: kawan kawan saya sume dah kembali ke ampang! yeayyyy!!

kamal dh balik dari sarawak..
aiman dh abes keje.. means die pn dh balik dari shah alam..
yg laen sume mmg dah ada d ampang, so x de hal dah..
yeayyyy!! finally kami dh cukop korum!

tapi... aku yg tetiap ari pn kne ulang alik upm.. camnooo??
haishhhh~ tapi x pe! still sukeee jgk bile dorang sume dh berkumpol d ampang! weeehuuu!!

sebenanye x de la nk jumpa dorang slalu sangat pn..
tapi neh la org kate saiko! 
bile dorang kat ampang rase mcm, ok dorang ade dekat je pn.. bly jmpe bebile..
tapi, bile dah jaoh, rase mcm waaaaaa x de kawan! dah lame nye x jmpe dorang..
sengal kan!

tapi siyesly, memang rindu gegile kat kawan kawan saya!
penuh emosi jugak la aku tepek status rindu kawan kawan kat fb n twitter..
korang, sile terharu! ;p

ok sempena bulan puase neh, dh stat dh pikir nk buke sesame..
tapi tempat nye still x dapat d decide.. kasi turun hidayah jap..
mane kedai mkn best yehhh?? hmmm~

0 ngomel-ngomelan!:

Post a Comment