CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, July 11, 2011

malu malu!

tadi petang jalan kaki je dari lrt ke umah..
jalan jalan punye jalannnn sekali terserempak la dengan adik wani..
ami naek moto..
aku dengan sangaaaaaat periang plus excited nye tego 'hye amiiiiiiiiiiiiiiiii!' *sile testing depan cermin tuk pembawakan watak yg lebih mendalam!*

aku neh tyme tu sebelah telinga bersumbat ear phone dgr mp3.. walau pun sebelah telinga je, tapi volume 25 drpd max 30 yeh! sangat konsert!
aku macam nampak la mulut ami terkumat kamit sikit.. sikit je!
tapi x dengar pe die ckp..
aku pun 'haaaaa??' la kekuat *telinga bersumbat kan! so terase diri dh cakap slow abes tu! pdahaaaaal~*..
pastu ami macam slow kan moto die sikit n ulang pe die cakap tadi..

'assalamualaikum..'

erkkk! ok sentap!
hak! aku pun stat la sengeh busukssssss tahap cipan n jawab 'ooo.. waalaikumsalam!'..

toleh je kepala, trus muke cemberut kuar! sengal nye hajar!!!
ami!!! jangan la malu kan kak hajar macam neh!
terasa cam aku plak lagi kecik dari die tyme tuuu..
waaaaa!
segan segan!  :P
tyme tu sumpah rase naaaaak je sorok muke dalam longkang tepi jalan tu! hoooo! malu!


to wani : awk, kite malu gile ngan ami! hahhaha! segan je! rase cm 'ok, aku x snonoh gile prangai!' haaaa camtu lah! waawaaaawaa~

0 ngomel-ngomelan!:

Post a Comment