CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, December 17, 2010

sabtu yang indah

selamat ari sabtu everybody!!!
wahhhh! sangat artis kan gaya aku greet sume.. auuuww!

pagi tadi g brekpes ngan gang ronggeng ronggeng!
bese lah kan.. kalo g brekpes dgn dorg, bukan reti sekejap.. berjam jam kitorang dok bertapa kat kedai tu..
mau berkematu bontot memasing baru la nk terhegeh hegeh bangun..

title tuk pagi tadi ialah gosip gosipan rakan2 skola.. haaa ngko! aku dh tau je sume cite2 hangat tu, tapi ye la.. mane la aku nk bukak cite ngn sespe..
bile dudok ngn dorg, kitorg bincang2 kan la mslh2 bebudak zaman skrg!. cewahhhhh!!! sgt la terase diri tue okeyhhh! eyh bukn tue! matang yeh! MATANG! weeeeee~

memintak sgt la aku d jauh kan dari buat bende bukan2 tu.. sgt nitemare ohhhh!!

ok2 nk btau neh!...
aku adlh segar dan bugar yeh pada ari sabtu neh! weeehuuuu sukeeeeeeeeeee~!!! :)
pepagi ag mata dh di cuci dgn keindahan alam.. haaa gituuuu kan ayat drama aku dh kuar!
haha! poyo siottttt!

ok lah uollssss!
ahkak cincau dlu! tatasss~!

0 ngomel-ngomelan!:

Post a Comment