CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, December 27, 2010

AFF Suzuki Cup

tau laaa mcam dh lambat je aku nak jaja cite aku neh.. tapi de aku kesahhh??
hoho! sile2 tadah telinga n tadah nanah kat mata tu baca cerite hot aku neh!
hot keee?? haha! ayat nk gempaksss je memanjang! kekekke~

ok2! dari msia menang ngn vietnam 2-0 ritu ag dah plan baekkk punye ngn mimi.. aku nak g tgk final!!
aritu tgk msia vietnam kat tv pun, aku dh sorak kemaen x hengattt ag.. so sangaaaaaat la teringin aku nak jeritt sepuas ati tau kat stadium.. yelaaa.. jerit kat stadium x de spe kesah weyh! jerit la sampai anak tekak ko nk terkeluar pn, x de sape nk heran.. sukati ngko laaa... aritu tu aku jerit goal kt kedai makan kotttt.. sgt x terkawal! pastu dh puas jerit, baru la nk tersipu sipu sbb org laen cm pelek pompuan plak yg jerit over! haha! tp pedulik la kan!! hoho!

oleh sbb aku nk teriakkkk kuat2, bile tau je msia dpt msuk final, ahkak sgt gumbira uolsss!!! excited trus! trus btau mimi plan on! haha!
stat jual tiket ari kames, ari jumaat aku dh serbu bukit jalil tu dgn mimi.. sampai snggup la kuar lab awal, n x buat pape pn kat lab aritu.. ahahhah! sanggup okeyh! tiket punye pasal aku x kesah! kang tiket abes camnooo?? aku gk yg nanges guling guling! ohhhh x sudi!


*haaa ngko! 12 tiket ktrg borong tauuu!! gile tamakssss~! haha! nice kan! =p*


tyme beli tiket neh kan, bile dh ade tiket kt tangan, gileeeee puas ati! hoho!
feeling die yg mcm pakcik kt tv tuuu 'saya menang moto!'... haaaa eppy! padahal tiket je pun! heh!

tyme tu dalam ati ku mula berteriak 'okeyh bukit jalil! wait for me!'...
haha! cukop poyo x?? kekkekek~
=D





0 ngomel-ngomelan!:

Post a Comment