CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, December 16, 2010

bau ko?? pitammmmm!

ohooo hangen okeyh!
panas dr kuali ag cte aku neh..
tadi dlam tren aku bawak kopok lekor.. ye laaa.. nak la aku kunyah2 bnde dlm tren 2.. lapau kotttt..
pastu aku cam pasan orang sbelah aku neh dok senget2 muke die, sambil pandang2 kawan die kt depan..
kawan die plak dok sengeh2 busuk cam tahik..
memule cam ok laaa.. aku maintain ag.. x dapat tangkap ag pehal budak depan nehh sengeh2 cam tahik.. lelame aku baru la nk paham.. heyyy aku x de r lembab sangat okeyh!
skang situasi die konon nak cakap bau kopok lekor aku tu busuk la kan! sbb tiap kali aku bukak plastik nk mengunyah je, stat la dorang dok jeling2..

woi haram! ko x penah bau kopok lekor keee?? n FYI, bau ko 2 ag busuk dari kopok aku neh tau! bongok!
bajet2 ko slame neh dok obesi, x penah tengok n bau kopok?? g mamp!
bontot tu kalo putih melepak caye gak aku dok obesi.. neh x, berkerak! lagi mau poyo2 x tahan bau kopok!
rase nk tempeleng je bile tgk kawan die 2 sengeh haram tuuuuu.. eeeee aku santau ko kang baru tau! hoho!
kalo ye pun b'bau, x payah la kot nk buat muke menyampah macam haram sangat tuuu..
sedar2 la diri tu sikit kak oiii.. tengok warna kulit ko pn dh tau ko mmg dh bse maen2 ngn bende berbau neh! malu la 2 nak ngaku! chaitttttt~!

pastu bile aku turon tren, die pun bangun skali.. tapi die bukan la turon tren, die tukar seat je.. dok sbelah kawan die..
eleeeehhhhh... bajet aku x tau! konon2 x sudi la tu nak dudok sbelah aku ag..
choyyyyy!!! aku lagi x sudi okeyhhh!! bukan stakat x nak dok sbelah ko, tengok muke ko pun aku x sudi! trus turon tren ngkoooo! lagi lame ngadap muke ko, lagi bernanah mate aku neh..
slamat la aku x jeling2 korang.. aku wat bodo sudah.. bukan aku kenal korg pn kannnnn..
so, de aku kesahhhh?? oh tidakkkkks~ =p

0 ngomel-ngomelan!:

Post a Comment