CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, September 8, 2010

shopping express


bahagieeeeeeeeeeeeeee!~

waaa sangat syok okeyh rini..
jalan.. jalan... n jalannnnnnn je!

pengembaraan bermula kul 2.. tyme tu adalah hujan okeyh!
tapi shopping nye pasal, aku gagah je.. no hal beb! hehe..
arini adlh sesi dating2 bersama cik zati kite yee...
berdue je tauuu.. auwww! lomentik yuuuu.....~

sbb kuar2 je ujan yg amat la lebat, so kitorang stat b'jalan kat tempat yg b'tutup lah!
selamat cket.. n opkos tempat nye adalah sogo!
motip sbnr nye akuu nk carik kasut n baju2 kalo de santek2..
tp punye la aku naek tension ngan diri sendirik rini..
sume yg aku suke adalah mahal okeyhhhh!
nampak sgt mmg aku taste org2 kaye tauuuu... ahaks!
tapi siyes weyh! nyampah gle bile dah suke2, skali tgk harge macam haram! bungukksss!

punye la aku n z x b'puas ati dgn diri sendirik tadi.. dah tawaf abes 1 floor pun, satu bende haram pun kitorang x de yg pekenan *ade la tapi mahallll!! hek!*

'eh wak asl tgk org aen pegang bende macam cantek2 je.. kat tgn org plak yg suke..'
'aah tu la pasal.. eh sume tempat kite dah pegi kan?'

so sbb punye la x puas ati! kitorang nekad! tawaf untuk kali ke2.. yeahhhh!! gagah syiollll!
n nmpk nye strategi kami berjaye! yeayyyy!!
aku n z de2 blasah seluar jeans!!! z mmg pun die nak carik jeans, tapi akuuuu????
tetibe plak la terlibat n TERbeli... chaitttt!!
sangat bernafsu tau bile tgk kaki i santek2 n gorjes bile pakai jeans tu.. sukeeeeee~ =D
*slmt la de less 50%.. heaven! ngeee..*

pastu aku yg konon2 berpose neh gagah je lagi jalan2 kat jalan tar..
nak carik baju kurung raye weyhhhhh!!! nak! nak!
tapi sebesar besar la alam jalan tar tuuuu, nak jugak la mate haku neh pekenannn abes dgn baju yg mahal... 200 kot! poyo tul nak kasik aku harge mahal2.. nyampesss tau!
last2 baju kurung punye benang pun aku x beli.. mencik mencik!!!

lepas je buke pose kat insaf, x puas ati ag neh! x kan suar je kotttt??
hahha!! giler tamak okeyh diri memasing!
last2 kitorang g pulak times square.. perghhh!!! hebat dowh!
misi d ts adalah nak carik baju2 moden n kasut..

masuk je trus serbu kitschen m nichii.. siap testing2 ag tau!
tapi gagal! besau! sedey~
weyh2! pssstttt!! neh i nak gosip2 noksss!! i jmpe siti sarah n syuib sepah!!!
auuwwww~ hot x news ahkaks??
tapi x sempat plak nak snap gmba mereke.. mamarazi sgt plak t!

haaaa!! bibir aku sgt kering yeee... sangat!
so antre yg msuk dlm list tuk arini neh adlh aku nak cari lipice! tak gorjes tau bibir kering2 neh!
so carik watson! n kini bibir aku mabeles okeyhhhhh!!! liplapliplap tau!
yuhuuuu!~ sukeeeee..... tq maybelline! =p *nak pilih perase ape pn berzaman! haha!*

'eh wak.. asal dorang pegang beg romp.. de baju santek kee??'
'ntah.. jom kt g beli kt situ!'

wah! sangat glojoh tau kami!! datang2 trus amek baju n beli..
over tau! x testing2 pun.. yakinnnnnn~ haha!
tawaf2 ts tu dgn kadar yg laju n pantas sbb kedai pun nk totop dh.. pastu dah malas aku nak pikir kasut n baju kurung segale..
so aku nak balik! penat weyhhhh!!!
nak t'tanggal segale skru2 kaki ahkak!

so, ksmpln nye, arini mmg terbaekkkk~ puas ati beb!

- dear z, thnx wak! sangat bertahan tau die layan aku yg konon2 nk carik baju kurung neh.. last2 nanadoooo~ hiks! nak buat cmne.. taste org kayesss! haha!

- jumpe my abg izs aka izsdihar kat sogo!! sukeeeee~ ade jodoh tau mkne nye tuuu.. lalallala~

- n yg sgt best nye.. jmpe kak zani! sgt miss u kak! dh puas dh tadi kitorang maen polok2 tetengah jln tar tuu.. pedulikkkk!!! ngeee~



*haaaaa.. seeeee!!! kilat okeyh! auwww~*



*sje amek2 gmba ngn ketupat.. amek mood raye weyh! =p*


*sgt feeling lebey2 okeyh ngn jeans memasing! haha! over!*


*yuhuuuuu!! sukeeeee~ =))*





2 ngomel-ngomelan!:

F for Fabulous

damn aku suka jeans seasoned cam tuh tp salu je xde size.. sobsob!

oh ya, tadi aku pon beli lipgloss maybelline wey! cepat pegi tgk ko punye perasa apaaaaaa!
hahahaha!

<3 u!

ajja baek

hakhak! chomey weyh jeans 2.. x tpu! ekekke..

uiii! aku nye perise cranberry aku rase..
sbb wrne die santek dr yg len..
hekhek! ko punyeee????

<3 u 2!

Post a Comment