CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, September 7, 2010

ampang - serdang


iyee.. aku tau aku rajin..
dh la rajin, baek, supan, pemurah n sgale sifat2 mahmudah ade dlm diri gadis ini..
waceyhhhhh!!! keji siot!

ok point kat sini aku nak ckp aku rajin je sebeno nye.. wahahha!!
pangggggg!!!!! *hamek ko sedas!*

kan aku dh stat cuti mid term kannnn..
tapi rini n smalam aku dgn rajin n dgn rele nye ulang alik upm-umah sbb nak wat project..
x ke ade ciri2 isteri misali tertonjol d situ..??? *kaitann??*

dgr cm syok je ayat 'dok dlm lab'..
padahaaaaallllllll!! penat okeyhhhh!
berdiri memanjang, pastu asek b'jalan n wat bende yg remeh2 je sebena nye tapi amek mase yg lame...
balik je umah pengsannnn!~

motip aku ter lebey rajin cuti2 pun nak masuk lab??
sbb aku kan stat wat lab work lambat ritu..
so aku agak takut la nnt x sempat abes wt projek dlm mase stahun..
x nk la aku extend sbb projk x abes je.. mintak d jaoh kan ayat 'extend' tuuuuuu~
seram sejuk badan!

tapi yg penting sok aku x nak g lab ag, sbb aku nk jola joli sokkkkk..
yuhuuu!! x saba!
sangat gatal2 kaki nk b'jalan n gatal2 tangan nk b'shopping yeeee..
cewah! ayat je hebat nk 'shopping2'..
kang sok nanadoooo~ balik kosong jgk..
mmg sah2 aku bunoh diri! *ohhh tidaksss!~*

0 ngomel-ngomelan!:

Post a Comment