CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, September 1, 2010

FYP ahkakkk~


ehhh!! aku dh penah cite ke blom yeh pasal final year project??
iyeee... aku dh final year pun skang.. ohooooo sangat la ahkak x sangkeeee....
sungguh pantas masa berlalu *ayat paling common yeee~*
tup tup dh third year dh aku skang..
bajet senior abesssss la nehhh??
wahahaha!! sile jalan tundok smbil kaki silang2 depan aku okeyh wahai adik2!!! ahahha~

dh final year ingat kna makin bersenang lenang la aku kt sini..
tgk jadual pun agk banyak mase tuk aku tido.. kumpol2 sume cukop la 15 jam aku tido sehari..
ceyhhhhh!~ bajet baby! ihiks!
tapi tidak lah sebahagie itu ye wahai rakan2! mendung bukan lah smpai ke pagi *choiiii!!!*..
sume sbb ade projek punye pasal!! grrrrrrrr~
tergendale segale mase senang haku tau! mencik i!

tajuk projek aku panjang kotttt~
jap aku kasik paste kat sini..

"parenteral formulation of blood brain barrier antibiotic nanodelivery translocation system"

haaa.. hamekkkk!!!
nak bace pun agak2 kne ulang spoloh kali baru lancar kot *tu aku la!*...

dh la aku dgn x tau pape pasal bnde ayam neh!
pastu ber deretttttt je kne bace journal!
pitam okeyh bace journal! tulisan kocik2 je..
pastu nk memaham kan bendekealah die tulis 2 pun dh masalah len.. peningggg!!
berpinauuuu mate aku yg bundar neh! *wahahah!! muntooohhh!!~*
hampir2 aku nk kne pakai kanta pembesar! *wah! over ko ja!*
hakhak!

Before stat projek, kakak yg incharge jage aku tu suroh siap kn proposal dulu..
x nk aku klam kabut tyme kne present nnt..
so aku pun gagah je la siap kn proposal segale tu..
slide je pun.. apedehalll???
apedehal ko cakap??? banyak hal okeeyh!
kalo boley tetiap slide 2 ko nk dari journal lain kannn!
ingat aku x de bndelen nk buat asek ngdap bnde ayam tu je?? ohooo no!
dh pasti la ku men tangkap je memane tajuk journal yg ala2 mantoooppp!!
idop kne bijokkkk beb! haha!



*skang dpt ko bayang cmne hineeeeee nye aku bace dlm keterpaksaan?? ok! dh! jgn ko pk lebey2! seterusnya, gaye aku mmg sangat huduh! hak!*


0 ngomel-ngomelan!:

Post a Comment