CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, September 3, 2010

aku masih d sini.. waawaaa!


iyeee..
ari ni ari jumaat..
ari ni dh boley balik..
dh stat cuti..
upm pun dh dlm silent mood je.. sume dh x de..
kosong.. diam..
tapi d petang jumaat neh aku masih d sini..
masih d upm t'chenta *ahakss!!*..

baru pulang dari lab buat projek tadi..
mate ngantuk gile okeyh! sume malam tadi nye pasal tau..
perot lapoo x bley tido.. chaittt!!!
alamat nye, pagi tadi klas aku bangun lambatttt!!
lambat gile okeyh.. haha!!
klas kul 10, aku kul 9.47 baru terbukak bijik mate neh..
tengok jam trus terjojol mate ngkooo!!~ haha! terbaekkk punyeee~
dah aku siap punye pantas, santekkk punye bajet kul 10.20 naek bas *iye aku mmg mandi dgn pantas! hebatt!! =p* , bas plak gerak lambat gile!!!
sgt menguji kesabaran tul!
sampai klas kul 10.45.. hakhak!
nak masuk klas pun mntak tolong mimi cover2 aku nye beg ngan perot die.. wahahhaha!!
sangat bergune yeh perot mimi.. korang jgn nk kutok2 perot die.. hakhak! hebattttt!!!~~

persoalan nye skang, cmne aku nak balik umah neh?? bile nk balik nye??
konpom2 la aku buke sengsorang kat kolej neh rini.. sadis!
idop aku pun tegapai2 ag ni..
waawaaaa!!
x tau la nk balik camne..
nk nek tren, komuter konpom dh macam ulat taik petang2 neh..
nk balik malam kang nek komuter memang pemalas katak la aku nk tnggu bas kat fac tuu..
camnooo???

skang aku tnggu jawapan along je..
nk suroh die amek kan..
lambat pun lambat la, aku x kesah..
asl kan malam neh jugak aku nk smpai umah..
plssss.... along pls yeh! tq~ =))


0 ngomel-ngomelan!:

Post a Comment