CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, December 4, 2009

uweekkk!! bluweekk!!


eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
menyampah!! nyampah2!!
bencik2!!

tp chop!
perlu ke aku nyampah??
cam x perlu je kot rase nye..
tpi ade aku kesah??!!
aku nk nyampah jgk!!
poyo lebey!

eee yaksss!!
cam nk tkuar rsenye sgale muntah ijau aku..
ulat2 taik sekalian dipersile kn kuar skang..
sbb aku tgh rase cm geli geleman n nyampah2!!
eeeeuuwwwwwww~~~!!

seseorang, sile offer diri anda tuk d lempang oleh aku..
baru puas ati nnt!
hahaha!!
x sesape yg sudi??
meh aku tampar diri sendiri yg dh x t'kawal tahap menyampah neh..
*dushumm!! pang! pang!pang!! dasssss!!~*

haaa!! baru lege nyah~
*erk!! konyang plak!*



p/s : bla r!!

2 ngomel-ngomelan!:

F for Fabulous

vio..
ko nyampah ngan aku ke?!!!!

ajja baek

x kan aku nk mrh ko..
x smpai ati aku..
kang nanges, x de mase lak aku nk memujok..
wakakkaka!! =p

Post a Comment