CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, December 9, 2009

slurpp!! lazat!!


*ahaa!! terliur siottt!!!*

yeeehuuu!!
aher nye aku berjaye!!
dari puase ritu aku ngidam nk wat kek batik..
tapi ritu konon nye mak aku lupe mane tah die letak resipi..

ahaa!! kini mak sudah ingat!!
hiksss!!
oleh sebab itu jugak la,,
aku dh x ngidam!! *wink! wink!*

tadi aku dgn semangok nye g beli biskut sume n buat kek batik yg lazat n secret recipe itu..
ahhhaaa!! lain dari yg lain okeh kitorang punye kali neh..
sume sebab along yg konon2 nye nk bg kek 2 rase ala2 kat starbucks gitu..
die g tambah nye nescafe cket dgn harapan ade la ala2 rase mocha kek kami 2 nnti..
chett!! harammmm~
memandang kan nisbah koko n milo terhadap kuantiti nescafe adalah sgt jauh bezenye, so x de la rase mane 'mocha' along 2...
wahahhahha!!
kite try next tyme pule iyee cik mastokok~ =))

haaaa!! pastu aku de soklan spm 09' neh..
susu cair dgn krimer same ke x???
keee dorang adlh 2 bnde yg b'beze??
aku pn x tau~
sebab tadi dh syiok2 n khusyuk nye aku wat kek batik 2, tgk2 susu cair kt umah neh dh expired la plak knnnn~
dan2 la die nk wat hal.. chettt!!
sume jeles aku nk tunjuk bakat.. huh!
haaa pastu tgk2 dlm almari 2 ade krimer..
mak n along kate gune je.. bley jugak kate nye..
hmmmm... so aku pun ikot je la nasihat org2 tue..
kalo x sedap kek aku siap korang!!
sedekah kat mesjid je la nnti..
hahhahah!!

tapi bile dh siap sume 2, nk transfer dlm loyang cm x selere plak aku tgk!!
cam taik ghopenye pn ade!!
hakhakhak!!
tapi x pe!
aku x kesah! yg pasti kek aku lazat!
nnti masuk perot, kuar taik jugak knnnnnn~

ok! conclusion nye d sini..
aku dh bley kawen! sile masuk meminang!
wakakakkaka!!
*dushummmm!!! kne pelangkung ngn ayah! kn dh janji x nk gatal2 dh knn.. hmmm.. ok yah~ =( *


0 ngomel-ngomelan!:

Post a Comment