CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, December 7, 2009

fara kawen...

ahaa!! tetbe aku rajin kannn~
oohhh yesss!!
my little ajja has come back!! lalalla~~
mungkin kah dh sampai hidayah~
=))

ritu kkk sedare aku ag sorang kawen dh..
besa2 dh cucu atuk ngn nenek knn.. hiks!
tyme pagi2 sanding 2 de khatam quran.. fara la yg kne khatam nye..
kitorang neh jadi pengiring di raja je.. ahaaa!!
mantopp gitu knnn~

memule plan nye ade la dlm 7 org sume nye nk khatam..
tapi!! end up de 4 org je..
x ke kongasam nme nye 2?? sume pn nak naik bendere secara beramai2 la plak..
ciissskek sunggoh!! *igt zaman penjajahan ke nak naek2 bendere plak?? huh!*
dari aku patot nye bace 3 ayat, jadi 5 ayat trus nokk!!
adoiii~ terime je lee...
selamat la aku bace 2 x tergeliat lidah n segale badan2 aku..
lancar.. aminnn~~ *maseh ustaz masyhud!! haha! =p*
tapi tyme dudok 2, lenguh jugak r segale urat bontot n tulang2 bontot aku neh..
mane x nye, aku dh duduk bersile dgn selesanye , kne sound plak suroh duduk b'simpuh gitu..
haa!! hamek!! ala2 pompuan melayu t'akhir gitu tau~
menangis2 calon2 mak mentue tgk..
aauuwwww~
*jgn berebut okey!!*

*ahhaa!! masih sempat aku menyengeh di situ.. hikss!! i loiikee~*

*haa!! dh kate! meleleh air mate mentue aku tgk! mantap lakonan aku d situ.. hahahha!!*

yg penting! aku pakai baju nikah mak aku yg dolu2 kale 2..
ahaa!! x ke selim melim mak aku dolu??
no wonder la anak2 nye pn kiut miut je sume.. *sile muntah dlm jamban okeh!! wek2!!*
ahaks!! i loiikee~

*cam taik cicak la plak!! yg aku pakai 2 la baju nikah mak.. =p*

abes 2 spt bse..
lepas pengating dh b'sanding, pelamin itu milik kami!!
hakhak!! suke suki aku je knn..
ye laa.. spt bse jgk la,.. penat camera man 2 nk melayan kami yg sgt suke b'gmba..
hahhaha!! yg paling semangat spt bse, anak2 muse d persalah kn..
hikhik! jeles!!

*baru dpt gmba neh je.. berlambak ag gmba2 artis kitorang!! hakhak~*

*bersama yaya yg ngh mengcover gigi rongak! hiks! gedik!*

*waawaawaa!! i love dis budak so much! muah muah muah!! X)*

malam 2 operasi menggeledah hadiah2 kawen fara..
hahah!! kami spt bse jugak menyelit n menyebok..
normal r 2 kknnn~ hiks!

*hadiah2 b4 d geledah oleh imegresen x b'tauliah!*






p/s : kak syura ngandung!! yeayy yeayy!! aku gumbira!! ewah! aku plak yg gmbire knnnn~ eh! mesti laa.. t anak buah aku banyak!! n t paris dpt adik!! =))

0 ngomel-ngomelan!:

Post a Comment