CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sunday, December 13, 2009

hmmmm?? haish!

hmm.. dh 2 ari lepas..
cool down cket dh pasaan aku neh..
haish2!!
result..result~
sem neh, sem 3, seperti yg aku dh jangke..
result terok..
sangat~
sdey??
of cos la knn..
spe la yg x sdey kalo result sendiri terok..
ye laa.. mane la yg x terok nye..
subjek yg dpt gred terok pn sume yg 4 kredit hour..
eee.. dh susah.. nk wat cmne..
bukan aku x study.. bukan aku x wat pe lecturer suroh..
sume pn aku buat *de jgk la aku men skip2 cket.. tapi cket je~ haha!*
tapi 2 la org kate.. dah x de rezeki..
maybe Tuhan nk bagi aku pengajaran..
jangan maen2 sgt!
jangan slalu berangan.. otak melayang2 je..
hish! fokus la weyh!
ntah laa..
maybe last sem mmg srabot sgt tuk aku..
sampai kan pointer bley drop sebegitu terok..
nak nanges pn x gune dh..
sume dh lepas..
nanges air mate darah pn x tukar2 gk result aku 2..
. terima . redha .
2 je la aku mampu..
pape pn aku still bersyukur..
aku bersyukur sangat Allah makbul kan doa aku supaye x de paper yg aku kne repeat..
alhamdulillah~ sume lulus..
tapi macam aku cakap tadi la.. yg cukop2 makan 2 la 4 kredit hour..
hmmm~

ujong bulan neh start new sem..
semester 4..
setahun setengah je lagi..
u really have 2 struggle ajja!
try ur very best n i noe u can do it..
keep on focus n never give up..

ayah.. mak..
jangan benti doa kan ajja yeh~

0 ngomel-ngomelan!:

Post a Comment