CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sunday, November 22, 2009

tajuk akhbar : wani [kite kagum!] , kamal [sumpah sengal!]


rini aku touching lebey..
x paham jugak ngn diri sendiri.. hiks!! *padahal baru lepas peot!*
ok tp 2 sume hanye sementare..
bukan la sementare pn..
aku amek tudung saji, tutop crite sedey aku 2 jap..
sbb skang tyme tuk beronggeng!!
yeah2!!

rini plan last minit..
seperti biase la kan..
bile diri memasing d lande kebosanan baru la s'sorang t'hegeh2 ajak member kuar..
nice~ amal kan slalu k!

*****

tajuk akhbar 1 : wani [kite kagum!]

sile jgn nk marah2 okey~
kite kagum!! *dgn muke siyes nye n sambil angkat tangan cam merdeka 2~ *
hiks!! *gelak cket je~ kurang dari sebelom neh.. =p*

wahai orang kampung..!!
sememang nye saye ade seorang kawan yg sgt d kagumi..
2 la post neh special ade name die..
wani.. iye itulah name yg kite cari!!

wani.. kite mmg kagum yeh..
hmm.. ye laa.. mmg susah pn bwk kete kat jalan yg macam ular kene palu neh.. hmmm~
kite tau la ular kene palu 2 camne.. x perlu terang kn..
tp sgt bagus pe yg awk buat 2.. buat slalu okeh!
n awk pn bwk kete slame 2 jam dlm kesesakan lalu lintas yg terok kn..
hmm~ kagum kite makin b'gande2 dh neh..
iye la wak~ mane de org suke bawak kete dlm jam2.. tp awk gembire..
2 la kite bangge sgt dpt kawan yg penyabar macam awk neh.. *sile jgn nk prasangke burok je!*
hmm.. gud job wak.. lenkali wt 5-6 jam plak okey~
kite support awk dr jaoh je k! sbb kite x penyabo cm awk..
uhukss!!~ X)

*ala2 cenggini x wak?? =D*



tajuk akhbar 2 : kamal [sumpah sengal!]


wahai kamal.. x tau la aku pe bnde masuk dlm badan ko malam neh..
pening haku!!
ok laa..
fine aku trime je yg ko g lmbt beli tiket 2 *wpon aku dh btau tiket muvi 2012 slalu abes*
tp yg geram nye ngn kawan aku sorang neh..
kate nk gerak g beli pas maghrib..
tapi, die msg kul 8 lebey cmtu baru nk gerak.. *n arap maklom maghrib skang sgt awal!*
adoiyaiii~ aku lemah...
aku dh rase2 dh kat jari aku neh, aku kempunan nye nk tgk 2012 mlm neh..
siap kn diri awl2 dgr brite burok n bencane dari encik kamal..

dan!! tepat lah jangkaan dan firasat keibuan aku..
tiket 2012 abes!! sile pikir crite yg laen..
adush2!!
malas nk pikir dh aku pass je tugas pemilihan kat kamal, aiman n anep..
haa sile2~ aku restu~
*sambil 2 aku n wani kutok2 dh.. hahaha!*
end up, kami tgk crite 'planet 51'..
yeeeeee~ aku tau...
muvi tersebut adalah crite tuk kanak2.. nice!!
*terase kiutttt sgt diri ku sebentar.. wihiihihi~ mmg kiut pn~*

*taraa!! slamat crite neh besh n menarek jugak! aku layan je~ =p sile2 la bawak adik2 anda menonton crite neh ye..*

ok abes cite aku kempunan nk tgk 2012, de cite sengal ag menyusul..
kn td aku kate aku pas dh segale tugas tiket- tiketan kami kat kamal n da gang kn..
so aku neh pn follow je r dorang masuk wayang 2 tanpe byk soal tanye number seat sume..
die dudok, kami pn dudok je r.. *tanpe byk soal okeh!*

tapi tyme 2 aku pelek, n tanye aiman d sebelah..

aku : man, x de depan ag ke seat korang neh amek.. *dgn nada ala2 x bape nk iklas knnn~*
aiman : x de r.. neh r yg paling depan die bagi.. yg depan neh sume die tutop.. *muke nk siyes.. chettt!!*
aku : ooo macam tu la plak *sambil 2 aku toleh blakang*.. tapi man blakang neh kosong gk.. yg korang amek depan neh wat pe??

belom sempat aiman nk jwb, aku nmpk de 2 orang besau bersame sorang kanak2 dtg kat kamal *yg dudok tepi skali*..
aku cm dh agak dh.. hal pe ag kalo x pasal 'seat' kn kalo org nk tego dlm wayang..
ok fine aku dh get ready tyme 2 pegang purse sume nk gerak..
encik kamal dgn penoh konfiden ala2 kofi pekat 2 cakap seat kitorang kat row depan..
fine! kami gerak.. z melompat je, n wani m'celah d lorong2 kecik..
seeeeekaliiii!!!!!
pengumuman! aku x de seat!
row 2 ade 5 seat je n kami de 6 orang..
pe kesss??
tyme 2 la mau je aku sekeh2 pale kamal senget 2..
aku pn dok nyangkung r kat belah tepi 2 *sebab aku x nk dok row depan sorang2!!!!*..
kamal yg konon nye nk menolong pn cakap "haa jom2 kite g dok seat kite"..

ciss2!! pertolongan ko sgt aku hargai ketika itu mal..
setinggi-tinggi tahniah aku ucapkan~ knn...
tapi 'ketika' 2 je la pn!
lepas 2 mmg ringan je tangan aku neh nk menyekeh-nyekeh ko..
x ke serabut org tgk kami b'hijrah dari satu seat ke seat yg laen secare berjemaah??!!
dh la cite dh stat! haru tul~

slamat la cite menarek gk.. boley d layan~
tyme tgk perot sgt lapo!!
abes je g lepak makan kat dagang avenue..

*****

balik je umah, smpai kul 12 camtu..
aku trus ke sini *pas tuka baju sume laa~*..
m'post cte kesengalan n kehebatan rakan2 ku..

nway~
tq 4 da nite..
n tq 4 da movie.. i really njoy it..
t kite beronggeng lagi okeh??
=))

setinggi2 penghargaan kpd wani n kamal atas tajuk akhbar utk mlm neh.. *wink2!*





p/s : heharap aku bukak tudung saji neh esok, cite sedey aku sume ghaib dari ingatan n penglihatan!!~

0 ngomel-ngomelan!:

Post a Comment