CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, November 19, 2009

conclusion :

ok! rini dh cukop r seminggu aku merdeka..
n dlm kate laen, dh seminggu r aku dok melangok kat umah neh tanpe gangguan buku2..
nice!
tp malang nye 'nice' aku 2 hanye aku rase nikmat tuk 3-4 ari yg t'awal je..
sebab??
sebab lepas 2 aku dh bosan!
arap maklom~

tetiap ari aku wt bnde yg same je..
buhsan2!
kalo bnde 2 menarek n tertarik aku nk wt x pe gk..
neh x..
sgt x menarek~

ok skang aku nk wt conclusion tuk aktiviti sepanjang seminggu beronggeng d umah..
*ala2 lab report gitu tau!*

*****

5 pg - 2 ptg : aku tdo.. haha!! bahgie bukan?? iye aku dh cam jadi sanak sedare burung antu dh.. proses melukis peta dunie atas bantal aku berjalan~ *aku peot! x bly smayang.. b'gande2 bahagie aku.. hikhik!*

2 ptg - 4 ptg : aku ronggeng2 kn aku nye segale bahagian badan dulu.. isi perot yg cam ular pas bangun tdo.. wangi2 kn badan haku yg sedie harum neh.. n tgk2 tv *2 pn kalo de cite2 yg besh~ cett!*..

4ptg - 6 ptg : mase tuk aku on9! bukan la aku wat pe sgt pn.. aku jengok2 hasil tanaman aku kat farmville 2 je pn.. kire2 duet bile nk kaye.. lallala~
n jugak! mase tuk aku dating! ehem2! aku jmpe kekasih hati pengarang jantung d youtube.. nice~ =))

6ptg - 11 mlm : aku cube sedaye mungkin isi mase2 t'luang.. wpon 5 jam je pn, tp aku rase sgt lame ketika ini.. x tau nk wat pe weyh! sengal je rase otak.. aku dh cube gumbire kn ati sendiri, tp tidaksss~ misi gagal! adush!

11mlm - 5pg : haku ngadap lappie kesayangan haku neh.. again~ g b'cucok tanam jp..
pastu ngadap movie2 yg kami sewa.. boley tahan jgk la lazat nye! hahha~

*****


haa!! cube korang bayang!
sile bayang okey!
ikot arahan~ *pastikan de awan2 atas pale anda!*

tetiap hari aku wt bnde kealah yg same neh je..
bosan??
iye itu sudah pasti aku rase..
nk kuar pn tetiap ari ujan dgn lebat nye..
raining cats n dogs bak kate omputih nye..
haa~
sile usul kan camno aku nk kuor??
haish2!!
kempunan la aku.....

tapi..
tapi..
tapi..
tapi..
tapi..

aku dah nmpak cahaya2 kegembiraan n ke puasan holiday aku pada malam ini..
cahaya keimanan aku jue kelihatan.. haha!!
td dapat kabar berite..
kawan2 haku dh pulang..
message yg berbunyi 'aku d umah.. yea!'.. sumpah wat dalam ati aku meletop2 bunge api cam tyme merdeka 2..
haa.. x ke menarek 2.. korang x de!
yeay!!
eh silep.. big 'YEAYEAYEA!!!!!'
gmbre gle..
meloncat aku dpt kabar berite tersebut..
bahgie~ =D


*haa gini la ghope nye~*


ok welcome back wani n kamal..
kte kuar yokk!!
lallala~
to my dea : sile pulang dgn pantas! ceyh!

ok malas nk taip dh..
bye!


p/s: smoge kegembiraan aku neh b'baloi~ hahaha! kalo x siap korang! penat aku tunggu korang tau! huh!!

2 ngomel-ngomelan!:

::""plain jane""::

aku balik mlm nie..
sile rase sedikit terujaaa..
hikhik!

a.j.j.a.b.a.e.k

hakhak!!
perlu ke aku teruje??
penat dh aku nk teruje ngn ko neh..
penat aku tunggu..
dh ala2 cm tngu laki balik dari laut je..
hahha!

arap maklom aku sgt teruje ngn kepulangan ko..
perlu ke aku btau sume 2?
ko dh mmg tau kn.. =p
sile terharu~ hiks!

Post a Comment