CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, November 18, 2009

luv it!

tolong paham..
tolong paham..
sile tolong paham!
waa!!
aku sgt suke!!
suke sgt!!
sumpah aku suke gile..
argh!!!

walau pon tengok dh 348 kali pn.. *dh b'lebey-lebey kot~*
tiap kali 2 jgk 2 la aku akn jd sgt excited..
camno??

bukan lagu dorang je yg best2..
lagu mmg sah2 la best kn..
pastu tgk live performance pn mcm gle babeng gempak..
menari mmg x yah cte r..
stylo abessss~
conclusion nye : sgt power root ali cafe!!
haaa!! aku suke!
kalo korang x suke x pe..
ade aku kesah??
asl aku dpt gumbira sorang2..
lalalla~

*luvly~ suke2!! =p*

aku suke le kat matsujun..
sile pokus okeyh..
yg belah kiri skali..
die sgt la chomey!!
stat suke die dlm hana yori dango..
arap maklom!
die sgt poyo..
tp cm poyo2 chomey..
hahha!!

bile dorang nk dtg malaysie neh??
tolong r dtg..
kalo korang dtg aku n rayyan konpom dtg!!
waawaawaa..
pleaseeeeeee~
dtg la cni..
aku sgt kepingin ketemu sama lo orang.. *tetibe!*

x tau la aku nk ckp gumbira cane..
meh aku tulis besau2 bagi sume orang tau aku ngh gembira n sgt in leb ngn org2 jepon neh..
*wpon dulu dorang jajah ngre aku, aku maap kn!*

aku gumbira!!!
lallalalalala~~

tp kini,
aku sgt tekanan dgn lelaki bernama matsujun neh!!
die g tuka style rambot ntah pe pesyen tah!!
x tau ke die bahawase nye style 2 sgt x lawa.. *x nk ckp hodoh.. sbb die still chomey ag! =D*
pe die pk tah tau!
2 la lenkali papehal tanye aku dulu..
ceyh!

tp yg penting aku sgt suke kat mereka..
zoom kat matsujun..
full stop!!
=))

*muah muah muahahhahaha!!*


p/s: kini, dalam ati aku de taman bunge n rame2.. sgt bhgie tgk video mereka ulang2!!
luv ya!! muah2~

0 ngomel-ngomelan!:

Post a Comment