CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, September 24, 2009

raye santai~

rini plan nk jmpe 2 org kekasih ati ku.. ika n dea.. ika nk balik jepon dh sabtu neh.. dea lak nk nek genting dh arini.. so pape jd pn rini kne jmpe gk! kalo x, x tdo mlm aku.. cewah~ ayat nk hebat.. haha!!

bangun tido tengah ari td *tengah ari okeh! haha!!*, dpt msg dr im.. die ajak dtg umah die mkn laksa johor.. dea n ika plak nk dtg umah aku, so angkut je skali mereka dua neh ke umah im.. umah aku lak mak x de, so makan2 raye d umah im!! haha *bijak sunggoh beta!*..

dh smpai dea n adek die *merangkap bakal adik ipar haku*, aku pn mengguna kan la khidmat rakan se'coz' aku iaitu mimi tuk menjemput kami n g umah im.. slamat la perkhidmatan free.. yeehuuu!! lallalalala~ *maseh mi!! =p*

smpai je dpn umah im n umah mimi, de plak aku nmpk kete b'deret dtg n isi dlm kete 2, muke haku kenal je.. rupe nye mereka konvoi beraye rini *tp gadis2 tersebut pakai baju kurong weyh! aku n dea n ika santai sgt dgn suar jeans je.. haha!! mn nk tau! aku nk mkn je!*.. tp budak skola nirwana r kn.. aku x terlibat.. haha! tp aku kenal je mereka2.. ramai gk.. smpai x dpt la aku mkn laksa johor tersebut!! uwaaa!! laksa yg aku idam2 kn dh abes weyh!! syahdu je aku rase sgt.. tp x pe! aku dh ngadu kat im dh, dgn harapan die wt ag next tyme spesel tuk kami yg x dpt.. haha!! *maseh mak im~*

tp aku ttp gumbira wpn x dpt laksa johor yg b'wrne kuning tersebut! sbb aku de 2 keksih ati pujaan jantung d sisi!! hahah!! sakit pewot haku gelak2 dgn my dea yg cbok x abes2 nk sorok lemak die.. cess!! *ko sorok cane pn nmpk je weyh! haha! tp i still lap u!! =p*..
n ade ika yg kurindui gk *ika! lap u n gonna mish u!! muah2!!*..
pastu borak2 ngn k'kwn haku spt aiman aka en papan yg gigi dh b'pagar!!! haha!! bagus2!! precaution step neh *elak bahaye drpd elak kejadiaan yg same sprti ikwan!! haha! bagus, blaja dri kesilapan ikwn~*..
de jgk kamal aka master oogway yg skang dh kalah cm PM, bz n sombong je memanjang!! *nyampehh haku! ceyh~*..
selaen itu terdapat nye jugk anep yg x bagi aku baraye umah die dgn alasan x de kunci umah.. cess!! *woi!! kalo x bagi aku dtg raye pn kasi je r dwet raye.. aku trime!*..

balik je dr umah im, aku n dea + adik ipor aku g umah ika plak! d situ dea n adik ipo aku melantak abes abesan krn x dpt mkn d umah im.. hahah!! sadis abes aku tgk.. xpe2.. aku bese dh weyh.. wahahah!!

final destination, ika dtg umah haku!! huhuuh~ gumbira.. borak2.. aku dh tempah cd group arashi kat die.. hahha!! *to ika.. aku x kire! aku nk gk weyh.. next year ko balik aku tuntot!! x sabo!!~*

*kekasih ati pujaan jantung pisang!! haha!! muah2 banyak2 tuk de2!! =D*

*tetibe aku terlibat ngn konvoi mereka! tp gumbira gk! =))*


rakan2 skola~ anda yg terbaek!!
*wink2!*



0 ngomel-ngomelan!:

Post a Comment