CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday, September 26, 2009

ngeri!

sadis sgt weyh!
tadi pas g raye n makan besa kn perot kat umah baim n kamal, aku round2 around da world r ngn wani..
gosip2 punye gosip, cancel r balik umah trus.. pastu!! haa!!
jeng..jeng..jeng!!

ngh aku drive n khusyuk abes dgr cte2 da bomb wani, aku nampak ngn mate 2 bijik haku neh!
seekor anak kucing *x brape nk anak sgt r tp kn* kene lenyek ngn sebuah motor!!!
ya ampuuuuuuuuuuuunnnnnnnn!!! pe ag..
berjemaah r aku ngn wani jerit dlm kete.. nak nanges kot tgk!! sdy m'gle weyh!
+ t'kujat abes gk sbb cam x expect pn.. igt dpt la kucing 2 lepas b4 moto 2 sampai.. rupa2 nya TIDAKSSSSS~
de sorng pk cik n anak die berdekatan tpt kejadian, dan melihat kn muke mereka sgt la terkejut!!!
bla je moto 2, trus pk cik 2 amek kucing tersebut.. yg penting! kucing 2 maseh idop okeh!! aku nmpk die angkat kepale.. uwaaaa!!! sian sgttt~~~~ sob..sob..sob..

pastu yg bagus nye, org moto yg langgar kucing tadi patah balik tgk kucing 2 yg telah d angkat oleh pk cik tadi..
bgus tul.. aku baru la igt nk g balai polis repot kes langgar lari seekor kucing.. cancel trus!!
niceeee~ baru la 1 malaysia weyh!! hahahah!!

kesimpulannye, kalo bawak moto n kete d kawasan perumahan sile la bwk ngn kadar yg normal kelajuan 2.. kalo de kucing nk melintas jln, bly r wat emergency break!! *kucing bukan ayam weyh! kalo ayam pandai la die nk liintas tgk kiri kanan.. kn~*
2 pn kalo kucing yg nk lintas x pe ag.. bly gk r kucing 2 d lenyek sbb kecik je.. bantai kalo hanjing ke yg nk lintas, bukan ko yg lenyek die, ko plak yg msuk spital nnt sbb wat terjun tirup dari moto..

ok bye!


0 ngomel-ngomelan!:

Post a Comment