CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, September 25, 2009

nyamok! nyah kau!


aku benci nyamok!! uwaaaaaaa!!
babuuuuuuunnn!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
gatal kaki tangan n seantero badan aku ko buat!
woi ko x yah gigit n isap darah aku bly x??
x bly ke ko tgk aku idop aman jap tnpe gigitan ko??
weyh!! aku x kempunan r kalo ko x gigit pn..
ishk! tension ayam aku d buat nye!!
dh r abes je perot ko 2 penoh ngn darah2 aku, ko bly lak bla camtu je tnpe meninggal kn upah pn tuk aku.. huh! kalo stakat kobagi aku gatal2 n benjolan merah, aku x perlu ini semue okeh!! ceyhh~ sunggoh x supan anda!
igt badan aku neh wakaf tuk kepuasan nafsu anda semate mate ke wahai nyamok2 sekalian??!! cess!! hangen tul haku!

gataaaaaaaaaaaaaaaaaaal la babun!! *tgk! sian babun.. pasal ko, babun yg kene!!*
mmg kongasam nye nyamok!
tau r ko blagak abes ngn kaki ko yg konon ko rase santek sgt 2.. ko bdget ko pakai stokin belang2 itam putih aku tertarik r nk bagi ko isap darah aku yg masam2 manis neh??
no way with big NO okeh! huh! masih belum cukop menawan bagi aku~

nah amek ko aku bagi perfume shieldtox!!
hiyaaaarkkkk!!!
*puas ati haku!!* rase kn~


ps: tetibe plak rase nk emo lby ngn nyamok2 d dunie ini malam.. huh! mencik!



0 ngomel-ngomelan!:

Post a Comment