CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday, September 12, 2009

iklan sebentar~

ahaa!! x bly tdo plak ini malam.. adush! isnin n slase dpn de test.. tp arap maklom r kn.. nk bukak buku 2 konpem r aku berat bontot sgt.. kalo bukak dan2 la mate nk ngantuk.. hahha!! normal r 2 kn~ hik! dh kate plaja b'hemah.. hish!

de byk cte aku nk cte sebena nye.. tp cm susah r wifi kat kolej neh.. tngu pulang umah ye.. hek! haa!! dh kate aku kat kolej kn.. pangumuman r aku x pulang umah dis week!! sgt membanggakn ok!! xpe2.. aku sedapkn je ati.. next week cuti seminggu!!! yeehhuuuu!! RAYA!!!!!

ok tunggu kepulangan aku ye dgn cte2 terbaru 'hot n sexy' bak kate fiza.. kukuikui~~
tp d sebalik ke'hot'an de gk cte malang menimpa aku tnpe belas kasihan nye.. baru la ku nk rase free radical jumat smlam, de plak masalah.. tp dh kate pun kurang pasaan kn aku.. so enjoy sudah pasti d utame kan.. hek! mesti korang cm x phm je kn.. haa tunggu next post..

bubuik!
slamat sahor rakan2!!


0 ngomel-ngomelan!:

Post a Comment