CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, February 8, 2012

so, u got me?

aku neh jenis yg straight je..
muke jujur gitteww~ haks!
so pe yang kau nampak, memang itulah yg aku rase..
yes i'm that transparent!
puas hati?

memang kalau orang tengok, confirm aku kalah majority..
mesti samua cakap aku yg jahat, aku yg blagak n aku jgk la yg carik pasal..
senang cite segale sifat sifat mazmumah je kasi kat aku..
huh! booooring~

tapi sukati orang nak cakap pe, yang aku tau aku malas nak layan..
aku bukan jenis hipokrit.. cewahhhh!! haks!
memang la bukan 100%, ikut situasi jugak la bile mase nye aku kene blakon sikit tu, wajib la aku tunjuk bakat kan :P

ok back to da story..
aku x suka orang bile blakang cerite banyakkk pasal aku.. ade je x puas ati.. tapi bile dah depan mate, alahaiii ngkoooo.. naik kematu badan model aku neh tengok, kemaen baikkkkk nye kan.. mencik hokeyhhh!

fine memang la tak baik kalo nak tunjuk sangat kau benci aku kan, tapi jangan la nampak sangat ko blakon nak bebaik.. aku tau dalam hati kau tu mesti dah ngumpat2 aku kan? *elellelelee x nk ngaku lettewww~ haha!*
huh! kalau x suke tu, ko diam je pun x pe.. aku x kesah pun kau nak tego aku ke tak.. tak kempunan pun tau!
tak payah nak tunjuk baik semata mata nak orang laen tengok kau hebat!
muntah hijauuuu!!

so, jangan nak pertikaikan lagi lepas neh kenape aku sombong, nape aku blagak..
sebab aku jadi macam ni pun semua sebab kau..

so, instead of thinking why i'm not friendly with u, u better analyze why am i acting soooo cold only towards u but not others.. got me?

gooooood!

ok bye!

'before asking someone why they hate you, ask yourself why you really even care'
-twitter



*peace no war!* 

XD

0 ngomel-ngomelan!:

Post a Comment