CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, June 16, 2011

jom komen komen skeettt

ok tyme for movie review!


*woahhhh! grrrr~ geram tau nyah! ;p*


tadi baru je aku pegi tengaok KL GANGSTER neh..
n cite neh adalah terrrrrbaek! best gilosssss~

sile highlight kt hero2 pojaan ati gua okeyh!
aaron aziz aka malek n adyputra aka jai! korg adalah sangaaaaaaat gorges oh!
sumpah sangat macho tgk dorg gado2 sume! coooolio!
bile tengok cte neh rase cam macho abes ble orang gado2 n tumbok2 dgn penoh gaye n stylo ayam nyeee..
tapi in real live?? ya ampun... tobat aku x nk la laki kaki pukul gituuuuu.. seram hokeyhhhh! idop aku pn x tenteram.. ohooo tidaks!
tapi ketahui lah ye wahai aaron aziz n adyputra.. nape la korg dedua pun laki orang??? sedey tul! macho habesssss ah! rase nk polok2! grrrrrrrr~ haha!
n badan mereka?? mantapppppp!!! haks!

tapi sile highlight jgk kat zizan.. walau pun ko blakon jd 'abang long dil' kn wahai zizan..
tapi ko nye scene sume pn aku gelak jugak! hak! sebab ko jadi samseng ala2 tak gune laaa.. haha!
tapi part zizan kne 'pancung', memang aku la jerit dlm wayang! sedey tau abang long kene tikam.. ouchhhhh!!! ;p
geram ngan si jai! sebab keras ati sangat! kalo la ko tobat jai, n 'cuci tangan' cam abang ko, memang dengan kadar segera aku dh g minang ko tau! waaaa frust!


*huh! kecewa!*

 ok next ialah KARAK...
malas nk komen banyak.. walau pn boipren lama aku yg jadi pengarah iaitu yusri.. tapi idop x elok la bias kannn?
ok da truth is, cite neh TAK best! haha!
gile kalo kru bace neh memang aku kene saman! eyhhh macam la ko pemes sgt sampai kru pla nk bace kannn?? hak! ok so boley la aku kutok lelebey! weeeee~
cite neh memang siyes la aku tunggu since tgk trailer die ag tau! sgt menarik minat! tapi bile tengok... hmmmmmmmmmm.... boooooring!
starting n awal2 cite die memang best! menarik laaa... n seram jugak...
tapi bile stat je dorang eksiden, n masuk rumah tuuu.. ok aku pun dah lemau je dalam wayang tu tengok.. tapi nk sedap kan ati punye pasal, semangat kn la jugak nengok sampai abes.. abes je kuar wayang, komen yg kuar dari molot neh 'boring kan cite die'... haaa ngko! sile paham keboringan yg cuba aku sampai kn neh!
setelah bape lame aku tunggu cite neh kuar, n pe aku dapat last2?? kecewa beb!


*wachaaaaa! inner peace~~~*

last ialah KUNGFU PANDA 2...
sebab cte neh best, aku tengok pun sampai 2 kali oh! heh!
x rugi r tengok bnyak kali pn.. sangat chomey n klaka cte die..
dah kate pun panda yang buncit berkung fu, memang sah2 la perut berair air die 2 klaka! hak!
n kawan aku pun de tengok sampai 3 kali pun x boring.. so korang pikir la sendiri cane ke'best'an cite neh..
terbaik! :))





p/s: pegi tengok kl gangster skang jugak! no nyesal2 punye la! heh! tapi pleaseeeeee... jgn curik malek n jai aku yeh?? yeh.. yeh? ngeeee~ ;p