CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, June 21, 2011

games addiction!

update blog jap sementare tunggu game..
haaaa skang sangat lah addicted ngan game game kt facebook! kalo tetiap kali cuti sem mesti neh je la aktiviti yg buat pn.. nak pegi keje? nanadoooo~
aku agak la kan, c mark tu memang cipta game2 kat facebook neh sume tuk student2 tyme cuti sem r.. sangat bergune tuk membuang masa! ngeee~

macam cuti sem seblom2 neh aku sibok je ngan farmville.. k'kadang bukak laptop, sign in fb semata mata nk harvest tanaman n kasik binatang2 makan... haaaa sgt usahawan okeyh! dapat la aku sampai level 20 lebey.. tapak tanah aku pn b'kembang! jualan laku n laris la kate kannnn~ hak!
tapi bile stat je klas, sme pn terbengkalai... mne la aku de mase nk tanam2 sme bagai kannn..

k skang cuti neh, dok cbok ag ngan game..
memule dulu maen IT GIRL... haaa ngko! sgt puas ati oh aku maen game neh! shopping2 dgn kepuasan yg maximum punye! haha! dah kalo real life ske je  baju tu tapi skali tengok harga.... hmmmm... mekaseh je laaa...
tapi kalo ko maen game neh! pergh! puas ati! suke je beli, santek je beli.. pastu pakai baju pn ikot selera sendirik.. puas ati beb! pakai plak seksi meksi je baju sme...
wahhhhhh~~ i loikeeee!

n da latest one aku maen is GARDEN OF TIME..
ok dis one i very da like uolsssss~ maen carik2 barang yg tersorok..
dulu aku mmg ade game lebey kurang cmneh dlm lappy, tapi dah ilang plak sbb format ritu.. maen game neh mmg x reti nya nk kejap.. dulu maen ngan ayah sampai kul 3/4 pagi.. haaa gilo kan.. sgt addicted oh!
and for this garden of time pn same jgk.. sepanjang petang pn aku ngadap die jeeee... tp maen neh x boley sepanjang zaman sgt sebab kene ade 'energy' bru aku boley maen..
haaa neh aku update blog pn sbb ngah tunggu die refill energy aku la 2.. haha! very efficient kan saya?? weeee~

eyh ok la! mau sambung ini game..
tatasss n adiosssss peeps! :))

0 ngomel-ngomelan!:

Post a Comment