CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sunday, November 28, 2010

garnier roll-on

hello2 yuolssss!!
tadi petang g tesco teman kakak2 suping2 d watson..
haaa ko phm skang?? kt watson pn jadi ohhh nk menyopping.. ceyyhhhh!

al kisah nye, ari jumaat next week neh, ayah mak n along nk g beijing..
2 le td beli belah barang kecik2 tuk penjagaan diri..
dorg beli losyen la, moisturizer, disposal panties n sgale barang2 p'jagaan kulit..
dh kate skang kt beijing tgh musim sojuk..
so losyen segala tu sgt lah penting x nak kasik kulit2 mereka kering okeyhhh..

ok abai kan cite mereka..
skang nk cte kesah aku yg bermata panda!!
iyeee aku nye mate mmg sanantiase sembap.. org laen mate sembap bile tdo x cukop je, aku neh sentiase okeyh! x tau la nape.. aku t'lebey rajin mungkin?? tetiap malam pn nk stay up je keje.. heh!
n aku pun slalu je ada eyebag yg besar.. tapi yg tu aku x kesah sgt, sbb cute jgk kannnnn.. hakhak! =p

so, aku slalu je tgk2 kat tv iklan garnier roll on tuk mata 2..
b'minat jugak laa.. tapi aku idok le tau bnde neh berkesan ke x..
tapi tadi tyme aku masuk toilet kt tesco n terase mata sangaaaaaat lah hitam d sekeliling nya!
dah kurang la vogue ahkak cmneh! x boley jadi neh!
tanpa pikir panjang, aku pun masuk watson n trus amek garnier lightening roll on tu..
tapi aku cm dilema jap.. pe beze garnier light n garnier yg aqua punye tu yehhhh??

dh malas aku nk pikir, the end aku amek yg garnier lightening roll on tu jugak lah.. sbb slalu tgk org pakai yg tu je..
n finally, tadaaaaaa!! berjaya beliiii! yeayyyyy!! :)

*memintak r berkesan bnde ayam neh! pasneh, no more eyebag n dark circle yuolsss!!~*


malam neh aku tdo dgn semangat berkobar kobar.. sok mata konpom segar!
ceeeeeewah! yakinnnnnn!!! ahaks!
pasneh mata mariah biskut marey la aku!!! yuhuuuu~ excited noksss! :)





0 ngomel-ngomelan!:

Post a Comment