CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sunday, August 30, 2009

ngidam ketensionan!! ngandung??

waa!! rini ntah nape aku ngidam gle kottt nk mkn kek batik.. sumpah tingin! pastu dh semangat abes r kn aku nk wat kek batik.. carik punye carik mn kejadah tah resepi tersebut.. pastu aku tingat la mak kate nk simpan kan.. bile aku tnye die kate die x igt la plak.. adoiii!! tolong btau.. harus ke aku tension?? iyee!! wajib!!

pstu mmg la aku dh moody semcm pastu.. dh abes sume tempat aku slongkar.. x jumpe la gk secret resepi sgt 2 kn.. tekanan jiwe tahap dewa gak. r.. tp x pe.. sabar2..
ayah plak ajak g bazar.. aku pn dgn semangat nye la nk g kn dgn harapan nk beli kek batik yg sodap2.. smpai je sane itu la bende yg aku beli paling awal! haa!! tgk la semangat abes aku dgn kek batik knnn~ aku pn nk la beli banyak2.. budget rm2 dh kire cm byk gk r kn.. tapi.. haramm!! pale die jual rm2 = 5 ketol yg sgt SEDIKIT!! waa!! mmg ngamok2 sakan la aku kn.. m'bebel sepanjang jalan.. t'serempak plak ngn z, mmg mangse keadaan la kne dgr bebelan ultraman aku yg power abes.. waa!! mmg sumpah aku tension weyh!! dh la x sedap!! huh!

sabar~ sabar~ sabar~ pose~

dh la x dpt wat kek batik aku yg mabeles 2, pastu aku ngidam la plak nk nasi lemak yg sedap 2.. tgk2 kedai die tutop la plak.. waa!! hangen satu badan aku! weyh!! aku pose r.. nafsu kuat!! last2 ayah belikan nasi lemak tmpt laen.. x bape nk sedap r kn.. haish2!!
tp still alhamdulillah~ =p

waa!! asal aku ngidam gle2 + hangen abes neh.. ngandung?? t beli pregnancy test jp! hahaha!
k c u then!

0 ngomel-ngomelan!:

Post a Comment